Kirjoitettu Kesäkuu 21, 2006 Laitetaan nyt vielä lisää kuvia kun pitkästä aikaa on kerinnyt harrastamaan ;-) Viime viikon tiistaina tuli pyörähdettyä Vaasan kentällä joten tässäpä muutama tuttu vieras. OH-SAO saapuu Rullailee standille 5 Spottereita tuntuu Vaasassa olevan huomattavasti enemmän kuin vielä muutama vuosi sitten. OH-SAO lähtee West Air Europe Oulusta Rullailee paikalle 6. Vielä yksi ATP-kuva Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2006 Oh-Sao lähestyminen tuli katsottua karperö-järveltä vedestä käsin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2006 Kappas pahusta, olit se sitten sinä kun en ollut varma. Olin nääs hakemassa kylkiluuta tuolta Arvolta, ja pyörähdin mäellä pesueen kanssa punaisella smurffibussilla kun kuvasit. Ja tuossa tornista otetussa näkyy Niko ja Jarmo => Mulla menossa kiireinen junioreitten nukutus/olin tulossa tuonne.. Janne Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2006 Kappas pahusta, olit se sitten sinä kun en ollut varma. Olin nääs hakemassa kylkiluuta tuolta Arvolta, ja pyörähdin mäellä pesueen kanssa punaisella smurffibussilla kun kuvasit. Ja tuossa tornista otetussa näkyy Niko ja Jarmo => Mulla menossa kiireinen junioreitten nukutus/olin tulossa tuonne.. Vaisnii, ois ollu tietty kiva morjestaa mutta jäipä sitte tekemättä . Tulikohan se kasikymppinen iltasella? mainittin vaan joillekki siinä että semmonen ois ehkäpä tulossa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla