Guest ceeZ

Juhannus

51 viestiä aiheessa

Entäs optio "Purjehtimassa/veneilemässä"?

Minä tosin menen perheen kanssa mökille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo ryyppäämässä on outo vaihtoehto noiden paikkojen keskellä, kai sitä nyt ihmiset saattavat ryypätä kotonaan ja mökilläkin, juhannusfestareista nyt puhumattakaan. Vai onko tuo sitä, että mennään pussikaljaa mukana kaupungille hillumaan..?

Itse olen juhannusfestareilla, mutta en tunnusta ryyppääväni. Ärsyttää koko sana. Otan kohtuudella, kuten aina.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mie vedän boijjaat pään täyteen...no ei nyt sentään. Ihan joensuussa päätin viettää jussin, ja hieman saatan nauttia virvoitusjuomia  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi ne ajat, jolloin juhannuksena oksenneltiin Sopu-telttaan, ovat jo takanapäin  ;)

Enkä aio edes hukkua tänä juhannuksenakaan  8) (mikä vaihtoehto myös puuttuu listalta)  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

klo 0515 pitäis auton nokka kääntää kauhavaa kohti, tosin matkalla on muutama pysähdys.

Onko muuten kauhavalla omien makkaroiden paistomahdollisuutta ennen puolen yön isoa tulta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäistä kertaa juhannuksena ulkomailla, joten kolmikosta kokko, kalja ja kabanossi taitaa tällä kertaa jäädä kokko ja kabanossi väliin. Voisi päästä häkkimajoitukseen, jos menisi paikalliselle biitsille kokkoa sytyttelemään ja siihen makkaraa grillailemaan.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä Juhannus....  :-\ En ole nähnyt suomalaista Juhannusta varmaan 8 vuoteen kun aina on ollut tapana tulla Suomeen heinäkuussa. Eipä silti, enpä koe että missaisin mitään älyttömän merkittävää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perjantaina Kauhavalle Lentäjienjuhannukseen täältä Sjoelta ja sitten viikonloppu uiden ja pihalla aikaa vietellen, niin ja tietenkin välillä seuraillen noita VF:n sivuja  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juhannusaaton olen töissä, mutta iltasella voisi sitten grillailla, saunoa ja maistella olutta  :) Lauantaina olisi erään bändin keikka, mihin haluaisin mennä mutta saa nyt nähdä. Hyvää Juhannusta vaan kaikille!!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään