Guest cabdriver

Kuvauspyyntö lentäjille Puumalasta... (pieni korvaus luvassa)

1 viesti aiheessa

Tervehdys lentävät ystävät,

Siis olisi pienoinen pyyntö henkilöille jotka aikovat kesän aikana lentää Mikkelin ja Imatran välimaastossa. Alkaa noilla vanhemmilla olla sen verran ikää ja kuntokin heikentyä että mökki pistetään Puumalasta myyntiin... ( prkl mulla ole varaa sitä ostaa .. :'( ) .. Mörskö seisoo Anttolan ( Mikkelin ) rajalla Lietveden rannalla.

No joka tapauksessa että tuo 6 vuotta vanha kesäpaikka painuisi myyntiin mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti pyydän nöyrimmästi Teiltä apua. En tarvitsisi kuin pari kuvaa ko. alueesta / tontista noin niinkuin ilmasta kuvattuna ja se olisi siinä! Ja vaivanpalkkaakin olen valmis antamaan.  ;) Itse huvila on aika tavalla puiden peitossa mutta itse ranta on erittäin nopeasti löydettävissä ( hiekkaranta ) ja GPS koordinaatitkin on valmiina joten odottaisin yhteydenottoja privaan tai omaan mailiini asian eteenpäin viemiseksi.

En tosiaan meinaa sitä että joku vartavasten lähtee esim. Mikkelistä kuvailemaan mutta jos sinne päin naama vie niin ottakees yhteyksiä!  :)

Terveisin Teemu S.

teemu.h.saarinen(at)dnainternet.net

Kiitos ja kumarrus + ennenkaikkea hyvää juhannusta!

---edit---

PS. Tarkennetaan sen verran että sijainti on Pistohiekalta lounaaseen noin 15-20 km eli vähän pohjoiseen Liittokivenselältä. Virallinen vesistö on Ruokovesi joka luetaan kuuluvaksi Lietveden alueeseen.

PS2. Yhteyksiä tullut jo kiitettävästi... kiitoksia niistä!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään