Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2006 Purje- ym. lentotoimintaa - muutama kuva kentältä ja ilmasta. Testailin mm. zoomia erilaisin tuloksin. Siirsin nyt sitten kuvatekstit kuvien päälle, vaikka se mielestäni onkin outoa. No, Lentäjäthän ovat.. Ultrakevyt tämäkin! [ attachment removed / expired ] Hyvinkään pienempään halliin mahtuu 4-5 konetta - ainakin purettuna [ attachment removed / expired ] HyIK:n moottoroituja lentolaitteita. Rallyessa on 4-lapainen potkuri ja 2 äänenvaimenninta, ääni on hyvin miellyttävä. [ attachment removed / expired ] OH-PAI nousee. Kuva otettu täydellä zoomilla, kentän pintaväreily vaikuttaa selvästi. [ attachment removed / expired ] OH-PAI ilmassa! [ attachment removed / expired ] Miksi tuulipussi aina sotkeentuu? Myydäänkö jossain tuulipussinoikaisukeppejä? [ attachment removed / expired ] LS-7WL kentän yli kuvattuna. [ attachment removed / expired ] Buccaneer nousee [ attachment removed / expired ] Hallirakennukset kuvattuna seisontapaikalta 22. Ilma väreilee taas. [ attachment removed / expired ] V60 valmiina - LS7 nousi 540 metriin ensimmäisellä vedolla. [ attachment removed / expired ] Siipi ja pilvi nähtynä jossain Etelä-Suomessa, lähellä Riihimäkeä. [ attachment removed / expired ] Puuhamaa [ attachment removed / expired ] Hyvinkään lentokenttä. Bongaa kuvasta myös Buccaneer! [ attachment removed / expired ] Buccaneer osui zoomin silmään yläviistosta. Picasan automaattisäädöt. [ attachment removed / expired ] Onnistunut tehtävä - lentokone on ehjä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2006 [ attachment removed / expired ] Tässä vielä tuo ilmasta ilmaan -kuva ilman automaattisäätöjä, vain rajattuna. Haasteellinen värimaailma, näköjään. Lentokentän ilmakuvassa muuten erottuu tämä sama kone lentämässä, katso vaikka! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2006 Siipi ja pilvi nähtynä jossain Etelä-Suomessa, lähellä Riihimäkeä. Hyvä kuva, mutta en mä vaan mitään pilveä näe? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2006 Hyvä kuva, mutta en mä vaan mitään pilveä näe? Kuvatekstit ovat alla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2006 Kuvatekstit ovat alla. No niinpä niin... Just tämän takia olisi hyvä, kun kaikki laittaisivat ne kuvatekstit samalla tavalla, niin ei tule väärinkäsityksiä. Eli valtavirran mukaan kuvatekstit kuvien yläpuolelle... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2006 No niinpä niin... Just tämän takia olisi hyvä, kun kaikki laittaisivat ne kuvatekstit samalla tavalla, niin ei tule väärinkäsityksiä. Eli valtavirran mukaan kuvatekstit kuvien yläpuolelle... Juuri tähän seikkaan kiinnittyi suurin huomio! Enivei kivaa settiä Hyvinkäältä, josta en muista aiemmin nähneeni kuvia! T: Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2006 Jumpe, sulla oli aikaa kuvailla ilmassa... itse olin jatkuvalla syötöllä nesteessä (kolme kertaa jouduin jo valkkailemaan peltoa ja suunnittelemaan kierrosta ) Hyviä kuvia! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2006 Jumpe, sulla oli aikaa kuvailla ilmassa... itse olin jatkuvalla syötöllä nesteessä (kolme kertaa jouduin jo valkkailemaan peltoa ja suunnittelemaan kierrosta ) Pohdinpa vaan, olisikohan se PIK-20D:n ja LS-7wl:n ero sitten tässä -- Sami Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2006 Äää, se on vain laiskuus - näin vanha mies ei jaksa lentää enää matalalla. Keli oli kyllä hyvää kun malttoi pysyä korkeammalla, lensin kymmenkunta kilometriä Riihimäeltä länteen pilvenreunaa pitkin ja samalla nousin reilut sata metriä. Taisit olla sitten Juha sinä joka siellä Riksun reunalla olit n. kilsan mun alapuolellani -- hyvinhän se sieltä sitten lopulta nousi! Kuvailun tarkoitus oli testailla uutta kameraa & käydä hakemassa pari kuvaa mökistä Lopella. Yllättävän hyvin tuolla 12*zoomilla osui kohteisiin, utuinen ilma vain heikensi kuvanlaadun. t. Timo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla