Guest ceeZ

Kesätyöt

37 viestiä aiheessa

Mä olen pelkästään kassalla. Ei kyllä tosiaankaan ole mikään huippuduuni mutta ei siellä minunkaan tarvitse olla kuin 5 kuukautta. Tuo on totta että työ on ihan mukavaa sinänsä mutta ne helv**** ruuhkat kyllä ottavat päähän todella paljon.

Sitten kun on suuremmat ruuhkat ja monta tilausta samaan aikaan, niin tulosta kaikista tilauksista erikseen kuitit (niitähän ei automaattisesti tule kuin korttiostoissa), ja kirjoita niihin mahdolliset erikoishampparit, muuten ne unohtuu varmasti. Ja siis tulosta kuitit vaikkei olisi erikoisiakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käännöshommia ja soittokeikkoja joka viikonloppu  ::) No, onhan tuokin jotain vaikkei Mersua niillä liksoilla ostetakaan  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kivakiva, tänään olikin rahallinen vapaapäivä, ja eilen siis viimeinen työpäivä. Kahden kuukauden taakka takana ja kivasti tuli mammonaa keräiltyä. Samassa työpaikassa olin kuin viimevuonna - Rajatorpan huollon huoltomiehenä. :) Ajokorttiin meneenee osa rahoista, ja loput säästöön...

keke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaipa tätä Sterlingillä lentelyä voi myös kutsua kesätyöksi... Sopimus alkoi toukokuun puolessa välissä ja loppuu, niinkuin kaikki tietää, elokuun puolessa välissä. Tosin tämähän ei ollut ideana, kun yhtiöön menin, mutta huono tuuri kävi.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nonni....fudut tuli. Saatanan Hesburger! Boikotoikaa!!

Oliko niillä joku syykin (hyvä tai huono), vai ihan tuosta vaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko niillä joku syykin (hyvä tai huono), vai ihan tuosta vaan?

Ei ollut mitään hyvää syytä. Aloitin siellä muutama viikko sitten. Tämä oli suunnilleen seitsemäs työvuoroni. Sen loputtua minulle sanottiin että ravintolapäälliköllä on asiaa ja tämä sitten sanoi että työsopimustani ei voi jatkaa koska en ole tarpeeksi ripeä.  En usko tuota syytä alkuunkaan. Ja kun tivasin että mikä se oikea syy on että saan potkut niin rpäällikkö sanoi että ei hän voi antaa muuta syytä valitettavasti. Tiedän että tuo oli ihan laillinen irtisanominen koska olin vasta koeajalla mutta olin juuri aloittanut siellä. Lisäksi kun minulle ei oltu annettu yhden ainutta huomautusta tai varoitusta eikä kysytty että tarvitsenko lisäperehdytystä.  Suoraan vaan töksäytettiin että saat potkut. En voi käsittää että millä perusteella minut sieltä heivattiin koska tein kaiken ihan yhtä hyvin ja paremminkin kuin muut. Olin ihan samanlainen työntekijä kuin muutkin sillä erotuksella että minun rinnassani oli harjoittelija-plakaatti nimen sijasta. Olisi ihan kiva tietää että onko tämä Hok-Elannon yleinen nuorisopolitiikka että ensin otetaan töihin, sitten odotutetaan muutama viikko ja sitten muutaman työpäivän jälkeen annetaan potkut sen takia etten ole tarpeeksi ripeä. Minulle ei itseasiassa edes missään vaiheessa sanottu että työ vaatii yli-inhimillistä ripeyttä  >:( >:(>:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuullostaa tutulta, nimittäin potkut (tai mun tapauksessa tosiaan työvuorojen loppuminen, vaikkei kirjaimellisesti irtisanottukaan) Hesestä ilman mitään oikeaa syytä. Itsekin pidin itseäni hyvänä työntekijänä, olin melkein yhtä nopea kuin pidempään siellä olleet, tulin aina ajoissa töihin ja olin ilman mitään ylityökorvauksia useamman kerran parikymmentä minuuttia yliaikaa, kun oli kova ruuhka ja joku muu oli tauolla.

Ei tästä toisaalta voi Hesburgeria syyttää, työntekijöistähän päättävät yksityiset ravintolapäälliköt (franchise-yrittäjiä). Eli muiden paikkakuntien Hesburgerien boikotointi ei auta asiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään