Guest ceeZ

Kesätyöt

37 viestiä aiheessa

Ei herunut "oikeita" töitä täksi kesäksi, eli kotona äitiä auttelen.. Rahaahan siitäkin saa!  ;)

Jos ens kesänä sitten...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se pitää kesälläkin saada leipä pöytään, eli töissä se on käytävä  :D Olen leirintäalueella hommissa toista kesää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varastossa puuhastelen Kehä kolmosen varrella. Työsuhde-etuihin kuuluu sijainti eli lähes kivenheiton päässä 04 Leftistä :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Ite en mennyt, koska ajattelin "säästää" koko kesän urheilulle, mutta sitten pamahti jalka ja meni suunnitelmat uusiksi...

Antti - laiskuuden huippu  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jäi saamatta, ku ei huvittanut palata mansikkamaalle ..

1 kk = 32 itikoitten puremaa selässä, 7 tunnin päivät, jopa +28 helteessä  >:( Ja matkaakin oli 16 km meno ja polkien vielä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jäi saamatta, ku ei huvittanut palata mansikkamaalle ..

1 kk = 32 itikoitten puremaa selässä, 7 tunnin päivät, jopa +28 helteessä  >:( Ja matkaakin oli 16 km meno ja polkien vielä.

"Kylläpä nykynuoret ovat laiskoja, sillon minun nuoruudessani..."  ;)

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole töitä ei. En ajatellut niiden hankkimista keväällä/talvella, ehkä sitten ensi vuonna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helsinki-Vantaalla maapalvelutöissä ollut muutaman kuukauden ajan. Aamuauringon punaiseksi maalaama taivas, portille rullaileva MD11 ja minä siellä portilla pienenä miehenä uhmaamassa isoa jättiä virtapiuha toisessa ja tikapuut toisessa kädessä. Valitettavasti myös töitä pitää tehdä välillä, mutta kesätyönä silti tälläiselle lentäjä-wanabiille yhtä unelmaa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helsinki-Vantaalla maapalvelutöissä ollut muutaman kuukauden ajan. Aamuauringon punaiseksi maalaama taivas, portille rullaileva MD11 ja minä siellä portilla pienenä miehenä uhmaamassa isoa jättiä virtapiuha toisessa ja tikapuut toisessa kädessä. Valitettavasti myös töitä pitää tehdä välillä, mutta kesätyönä silti tälläiselle lentäjä-wanabiille yhtä unelmaa  :)

No, mulla ei aamuaurinko paista ku taukohuoneeseen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen juuri aloittanut Hesburgerissa. Onko foorumilla muita heseläisiä?

Otan osaa.  :) Olin Hesellä kassalla puoli vuotta töissä lukioaikana koulun jälkeen ja viikonloppuisin. Ei mikään huippuduuni, ja palkkakin oli huono, mutta viihdyin silti töissä aika hyvin lähinnä mukavan porukan takia. Jälkikäteen jäi vain huono maku, kun ravintolapäällikkö jäädytti multa työvuorot juuri kun harjoitteluaika päättyi: palkka olisi muuten noussut. Se harrasti sitä enemmänkin, monelta loppui työt juuri tuossa välissä, ja samalla tilalle palkattiin uusia harjottelijoita.

Oletko kassalla vai paistamassa? Vai molempia? Itse olin tosiaan vain kassalla, ja oli se työ ihan mukavaakin silloin, kun ei ollut mikään järkyttävä ruuhka ja oli mukavat kaverit vuorossa samaan aikaan. Sunnuntai-illat oli pahimpia, kun ihmisiä oli koko eteinen täynnä, ja kassalla oli kaksi henkeä plus vuoropäällikkö aina silloin kun sattui ehtimään. Siinä meni monen ihmisen juustottomat ja kurkuttomat erikoisburgerit sekaisin.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olen pelkästään kassalla. Ei kyllä tosiaankaan ole mikään huippuduuni mutta ei siellä minunkaan tarvitse olla kuin 5 kuukautta. Tuo on totta että työ on ihan mukavaa sinänsä mutta ne helvetin ruuhkat kyllä ottavat päähän todella paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään