Matti Ollikainen

Kuumat linkit

62 viestiä aiheessa

Jopas nyt. "Kuumat linkit" toi jotain aivan muuta mieleen kuin tämän ;D

Hmm, täytyy myöntää että samaan vipuun menin minäkin! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin perustaa tällaisen topikin, johon foorumilaiset voivat laittaa ajankohtaisia ja erittäin mielenkiintoisia linkkejä.

Voin aloittaa vaikka näillä:

Illuusio: http://www.johnsadowski.com/big_spanish_castle.html

Omg, en oo noin hämärää illuusiota nähnyt ikuna ja mä oon nähnyt ne melkein kaikki.  8)

Tietääkö kukaan muuten kuinka toi toimaa?

[edit] jaa tuollahan tuo selitetäänkin tutoriaalissa.[/edit]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Melkoinen kitaravirtuoosi noin nuoreksi! Mitähän tästä likasta tulee vuosien päästä jos hän on nyt jo noin taitava..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omg, en oo noin hämärää illuusiota nähnyt ikuna ja mä oon nähnyt ne melkein kaikki.  8)

Tietääkö kukaan muuten kuinka toi toimaa?

Öö, minulla ei kyllä tapahdu mitään. Vaikka miten tuijottelisi sitä pistettä, niin kun vetää hiiren kuvan päälle, niin se on edelleen selkeä musta piste linnan seinässä. Joko erittäin huono illuusio tai sitten silmissäni on vikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öö, minulla ei kyllä tapahdu mitään. Vaikka miten tuijottelisi sitä pistettä, niin kun vetää hiiren kuvan päälle, niin se on edelleen selkeä musta piste linnan seinässä. Joko erittäin huono illuusio tai sitten silmissäni on vikaa.

Siis hiiren vetämisen kuvan päälle tulisi muuttaa tuo "vastavärikuva" (tjsp...) mustavalkoiseksi, ja jos olet ennen hiiren tuomista siihen intensiivisesti tuijottanut sitä "vastavärikuvaa" niin mustavalkoisen sijaan tuo linnakuva näyttää värilliseltä. Monimutkaisesti selitetty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://video.google.com/videoplay?docid=-1787849453608107485&q=concorde

Pätkä Concordesta... varsin tunnelmallinen. Ajattelin että laitanko tämän tuonne Videot -aiheeseen, mutta haluaisin kysyä mikä musiikki tässä toi taustalla? Varsin hyvin sopii tuohon, ja tuo sellaista arvoa tuolle pätkälle.  :'(

// Aleksi

Aivan Ihana!!! Toi musiikki oli saatu sovitettua tohon videoon erinomaisesti! Todella mahtava video. Ja toi musiikkihan on soinut myös Oulun Kärppien otteluiden alussa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis hiiren vetämisen kuvan päälle tulisi muuttaa tuo "vastavärikuva" (tjsp...) mustavalkoiseksi, ja jos olet ennen hiiren tuomista siihen intensiivisesti tuijottanut sitä "vastavärikuvaa" niin mustavalkoisen sijaan tuo linnakuva näyttää värilliseltä. Monimutkaisesti selitetty.

Kyllä, juuri näin. Se mustavalkoinen kuva vain näyttää edelleenkin mustavalkoiselta, vaikka miten intensiviisesti tuijottaisi sitä vastavärikuvaa. Ei mun silmiä noin helpolla huijata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PORTTEIRO numero 10 tulee ja keskittää. ;D

Edit: Viisas kone. Kun laittaa nimeksi Edson Arantes do Nascimento, niin paitaan pelmahtaa nimi PELE.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään