Guest Maza

Air Finlandin istuintilat

34 viestiä aiheessa

Niin, 21 on eka turistin rivi seinän takaa. Siinä muutenkin on mahdollisuus oikoa jalkoja seinille. Mutta 21C:llä on rajaton jalkatila ja samaten 22H sekä sitten A-D-malleissa rivi 41 mutta penkit on siellä perällä onnettomat.

Ja ilmeisesti vieläkin 28JL ja 29 JL ovat New Yorkin lennolla parjaat paikat muulipuolella jalkatilojen suhteen.

 

Niin 21C paikassa näyttäis olevan 28" jalkatilaa, eli 72cm :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ihmea valitusta...

 

 

Itsekkin olen useaan otteeseen matkustanut Finnairin 757 ja en kyllä koskaan ole kokenut oloa liian ahtaaksi (olen 174cm). Kaikkilla on mahdollisuus valita joten en ymmärrä tätä ainaista valittamista  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Itsekkin olen useaan otteeseen matkustanut Finnairin 757 ja en kyllä koskaan ole kokenut oloa liian ahtaaksi (olen 174cm). Kaikkilla on mahdollisuus valita joten en ymmärrä tätä ainaista valittamista  :P

Samaa mieltä! Vaikka olen 180cm pitkä niin en välttämättä tiedä miltä 190cm pitkästä iso mahasesta sedästä tuntuu olla siellä "ahtaassa" karjaluokassa, mutta itsehän on sinne halunnut joten vois loppua valitus.

Rahalla saa ja hevosella pääsee

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ulkoistamisen tarkoitushan on luonnollisesti säästäminen. Ko. Ruotsalainen firma (Paxport) on seattaukseen erikoistunut firma, joka tekee sen halvemmalla.

 

Miten hitossa joku voi erikoistua seattaukseen?  Eihän se vaadi kuin yhden tablen lisää matkustajatietokantaan.  Ja jos Finnairilla jo on softa reittilentoja varten, mikseivät käyttäisi samalla samaa lomalentoihin?  Outoa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miten hitossa joku voi erikoistua seattaukseen?  Eihän se vaadi kuin yhden tablen lisää matkustajatietokantaan.  Ja jos Finnairilla jo on softa reittilentoja varten, mikseivät käyttäisi samalla samaa lomalentoihin?  Outoa...

Ehkä se johtuu siitä, että varaukset tulevat enimmäkseen matkanjärjestäjiltä kohtuu viime tipassa, kun taasen reittilennot tulevat pikku hiljaa ja varmistuvat, kun ne on liputettu... ???

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ehkä se johtuu siitä, että varaukset tulevat enimmäkseen matkanjärjestäjiltä kohtuu viime tipassa, kun taasen reittilennot tulevat pikku hiljaa ja varmistuvat, kun ne on liputettu... ???

Tilauslennothan nimenomaan myydään paljon ennakkoon lähes täyteen.

Iso osa ensi talven tilauslentopaikoista on jo myyty.

Pari viikkoa ennen tilauslennon lähtöä tulee yleensä äkkilähtöpaikat myyntiin

ja ei niitä yleensa kovin montaa/lento ole tarjolla.

 

Reittilennoista oli

kerran telkussa esimerkki ja siinä joku Finnairilta sanoi miten muutamaa

viikkoa ennen lähtöä lennolle saattaa olla jopa 8-kertainen määrä varauksia

ja miten Finnairin käyttämät ohjelmat yrittää ennakoida mikä on todellinen

määrä lennolla.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tilauslennothan nimenomaan myydään paljon ennakkoon lähes täyteen.

Eikä sillä muutenkaan pitäisi olla väliä, sillä tietokone järjestää matkustajat sekunnissa vaikka jokaikinen ostaisi lippunsa vasta kentällä.  En kyllä ollenkaan ymmärrä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään