Juha Paulavuo

Tutustu CDGn toimintaan

8 viestiä aiheessa

Jos matka vie Pariisiin 10, 12, 13, 19 tai 20 heinäkuuta, niin nyt olisi tarjolla ainutlaatuinen mahdollisuus tutustua CDGn toimintaan. Aeroports de Paris järjestää mainittuina päivinä koko päivän kestävän kenttään ja sen toimintoihin tutustumisen. Päivän aikana käydään mm. paloasemalla, tornissa ja valtionpäämiehille tarkoitetuissa VIP-tiloissa. Jutun hinta lounaineen on 40 euroa ja opastus on (valitettavasti) vain ranskaksi.

http://adp.fram.fr/#, sivun ylälaidasta löytyy puh.numero, johon pitää ilmoittattua seitsemän päivää ennen

Näin siis suuressa maailmassa.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Säälittävä pr tempaus kun samaan aikaan santarmit sakottaa kuvaajia kentän laidalla  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Säälittävä pr tempaus kun samaan aikaan santarmit sakottaa kuvaajia kentän laidalla

Niin tuokin sääntö on siellä vielä voimassa? Jostain olin (joskus..) lukevinani että tuosta kuvaamisesta olisi jonkunlaiseen sopuun päästy.. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tuokin sääntö on siellä vielä voimassa? Jostain olin (joskus..) lukevinani että tuosta kuvaamisesta olisi jonkunlaiseen sopuun päästy.. 

on siellä taas kuvaajia näkynyt rulliksen varressa... mutta tosiaan hyvä että CDG:llä jokinasteista "yleisöpalvelua" on, onhan tuollainen kuitenkin merkki siitä että muutkin huomioidaan kuin pelkästään matkustajat...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerozenin kaverit ilmeisesti yrittävät "neuvotella" aiheesta mutta ainakin niiden sivuilla on tuollainen pienimuotoinen ilmoitus että se on "kiellettyä"....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerozenin kaverit ilmeisesti yrittävät "neuvotella" aiheesta mutta ainakin niiden sivuilla on tuollainen pienimuotoinen ilmoitus että se on "kiellettyä"....

Juu, mitä olen aina silloin tällöin jotain aiheesta yrittänyt googlettaa, niin olen päätynyt sellaiseen ymmärrykseen, että se kuvaaminen edelleen on kiellettyä sen 300€:n sakon uhalla, mutta että poliisit katsovat hommaa osittain sormien läpi. Joskaan sen varaan ei kannata kuitenkaan laskea, sillä sakkojakin on jaeltu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ok, toukokuussa siinä oli kymmenkunta kuvaajaa rulliksen varressa ja nyt kesäkuusssa peräti 1 kpl  :)

Eipä tuota kiltoa tunnuta kovinkaan tarkasti valvottavan ;D. Ainakin A.netistä löytyy kymmeniä kuvia touko-kesäkuulta. Ihan aiheeseen palatakseni, todetaan nyt kiellon olevan paikallisen poliisiprefektin (poliisipäällikkö) määräämä eikä Airport de Paris-yhtilöllä ole osaa eikä arpaa kieltoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään