Marko Koponen

3.7. Business @ EFHK

10 viestiä aiheessa

Tässä EFHK:n bisneksellä otettu kuva tuosta jo Portin Juhan viestissä olleesta OY-NUT:sta  (ja pari muutakin konetta).

EFHK:n taustamaisemat ei vaan ole yhtä upeat kuin Ivalossa, mutta kuvista päätellen ainakin parempi keli täällä oli (jos se nyt lohduttaa).   :)

-  Marko  -

OY-NUT

[ attachment removed ]

Tämä taitaa olla OH-KJJ   ???

[ attachment removed ]

D-IAMO

[ attachment removed ]

SE-DYV  (tämäkin oli pisneksessä parkkeerattu keula kuvaajaa kohti  >:(  )

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvät kuvat on :) Mutta etkös tätä Avroa huomannut?  ;) En kyllä nähny rekkaria kunnolla, mut oiskohan ollu joku G-ZAPN ? :-[

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvät kuvat on :) Mutta etkös tätä Avroa huomannut?  ;) En kyllä nähny rekkaria kunnolla, mut oiskohan ollu joku G-ZAPN ? :-[

??? jaa...  mihis aikaan tuo oli tuolla?  Onkos tuo taustalla oleva kone se B707 ?

Olin silloin juuri Lemminkäisellä kun tuo 707 lähti ja jos tuo Avro on ollut suurinpiirtein samoihin aikoihin siellä niin on tainnut ehtiä lähtemään

ennenkuin itse ehdin paikalle. EXIF:ien perusteella olin bisneksellä about klo. 16.10 - 16.20 .

- Marko -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

??? jaa...  mihis aikaan tuo oli tuolla?  Onkos tuo taustalla oleva kone se B707 ?

Olin silloin juuri Lemminkäisellä kun tuo 707 lähti ja jos tuo Avro on ollut suurinpiirtein samoihin aikoihin siellä niin on tainnut ehtiä lähtemään

ennenkuin itse ehdin paikalle. EXIF:ien perusteella olin bisneksellä about klo. 16.10 - 16.20 .

- Marko -

Joo, toi oli joskus aamupäivällä tuolla. Ja tosiaan takana on se 707 :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä nuo OH OY-NUT ja OH-KJJ koneet tarkalleen ottaen ovat? Minun tietojeni mukaan jotain Pilatuksia ovat, mutta mitä mallia? Kiitän :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä nuo OH-NUT ja OH-KJJ koneet tarkalleen ottaen ovat? Minun tietojeni mukaan jotain Pilatuksia ovat, mutta mitä mallia? Kiitän :D

NUT on Pilatus PC-12 ja KJJ on Socata TBM-700. Tosin nämäkin tiedot olisit selvittänyt vaikkapa A.netistä tai KJJ:n osalta ilma-alusrekisteristä samassa ajassa, kuin nyt kirjoitit tuon viestisi. Oma-aloitteisuus kunniaan!  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Mitä nuo OH-NUT ja OH-KJJ koneet tarkalleen ottaen ovat? Minun tietojeni mukaan jotain Pilatuksia ovat, mutta mitä mallia? Kiitän   

Mikä OH-NUT  ???  A.net ei käsittääkseni tunne konetta kyseisellä rekkarilla   ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä OH-NUT  ???  A.net ei käsittääkseni tunne konetta kyseisellä rekkarilla  ;)

Oho, anteeksi, se olikin osakeyhtiö ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan oikein, G-ZAPN se kyllä on. Titan Airways on tuon koneen operaattori.

Tässä vielä yksi kuva koneesta (joita toki löytyy A.netistä lisää)

http://www.airliners.net/open.file/1066601/L/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla