Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2006 Tässä EFHK:n bisneksellä otettu kuva tuosta jo Portin Juhan viestissä olleesta OY-NUT:sta (ja pari muutakin konetta). EFHK:n taustamaisemat ei vaan ole yhtä upeat kuin Ivalossa, mutta kuvista päätellen ainakin parempi keli täällä oli (jos se nyt lohduttaa). - Marko - OY-NUT [ attachment removed ] Tämä taitaa olla OH-KJJ ??? [ attachment removed ] D-IAMO [ attachment removed ] SE-DYV (tämäkin oli pisneksessä parkkeerattu keula kuvaajaa kohti ) [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2006 Hyvät kuvat on Mutta etkös tätä Avroa huomannut? En kyllä nähny rekkaria kunnolla, mut oiskohan ollu joku G-ZAPN ? [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2006 Hyvät kuvat on Mutta etkös tätä Avroa huomannut? En kyllä nähny rekkaria kunnolla, mut oiskohan ollu joku G-ZAPN ? ??? jaa... mihis aikaan tuo oli tuolla? Onkos tuo taustalla oleva kone se B707 ? Olin silloin juuri Lemminkäisellä kun tuo 707 lähti ja jos tuo Avro on ollut suurinpiirtein samoihin aikoihin siellä niin on tainnut ehtiä lähtemään ennenkuin itse ehdin paikalle. EXIF:ien perusteella olin bisneksellä about klo. 16.10 - 16.20 . - Marko - Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2006 ??? jaa... mihis aikaan tuo oli tuolla? Onkos tuo taustalla oleva kone se B707 ? Olin silloin juuri Lemminkäisellä kun tuo 707 lähti ja jos tuo Avro on ollut suurinpiirtein samoihin aikoihin siellä niin on tainnut ehtiä lähtemään ennenkuin itse ehdin paikalle. EXIF:ien perusteella olin bisneksellä about klo. 16.10 - 16.20 . - Marko - Joo, toi oli joskus aamupäivällä tuolla. Ja tosiaan takana on se 707 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2006 ??? jaa... mihis aikaan tuo oli tuolla? Onkos tuo taustalla oleva kone se B707 ? http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,54772.msg584851.html#msg584851 <--- tuolla on kuvia 707:sta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2006 Mitä nuo OH OY-NUT ja OH-KJJ koneet tarkalleen ottaen ovat? Minun tietojeni mukaan jotain Pilatuksia ovat, mutta mitä mallia? Kiitän Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2006 Mitä nuo OH-NUT ja OH-KJJ koneet tarkalleen ottaen ovat? Minun tietojeni mukaan jotain Pilatuksia ovat, mutta mitä mallia? Kiitän NUT on Pilatus PC-12 ja KJJ on Socata TBM-700. Tosin nämäkin tiedot olisit selvittänyt vaikkapa A.netistä tai KJJ:n osalta ilma-alusrekisteristä samassa ajassa, kuin nyt kirjoitit tuon viestisi. Oma-aloitteisuus kunniaan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2006 Mitä nuo OH-NUT ja OH-KJJ koneet tarkalleen ottaen ovat? Minun tietojeni mukaan jotain Pilatuksia ovat, mutta mitä mallia? Kiitän Mikä OH-NUT ??? A.net ei käsittääkseni tunne konetta kyseisellä rekkarilla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2006 Mikä OH-NUT ??? A.net ei käsittääkseni tunne konetta kyseisellä rekkarilla Oho, anteeksi, se olikin osakeyhtiö Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2006 Hyvät kuvat on Mutta etkös tätä Avroa huomannut? En kyllä nähny rekkaria kunnolla, mut oiskohan ollu joku G-ZAPN ? Aivan oikein, G-ZAPN se kyllä on. Titan Airways on tuon koneen operaattori. Tässä vielä yksi kuva koneesta (joita toki löytyy A.netistä lisää) http://www.airliners.net/open.file/1066601/L/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla