Lasse Nygren

Jalkapallon MM2006, kumpi voittaa finaalissa Italia vai Ranska.

45 viestiä aiheessa

No niin Saksa tosiian otti ja voitti Portugalin eilen jalkapallon MM-kilpailuiden pronssi ottelussa, mutta miten käy sitten tänään finaalissa. Eli kumpi voittaa Italia vai Ranska?

Itse toivon Ranskan voittavan kultaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sympatiat ovat italialaisten puolella.

Se vähä, mitä Italiasta on nähty, Rooma, Firenze, Venetsia, on jättänyt muistiin pelkästään positiivisia asioita ja ihmiset olivat ystävällisiä. Eikä kukaan valittanut siitä, etten puhu italiaa kunnolla.

Sensijaan ranskalaiset ovat olleet aina koppavia ja nokka pystyssä Pariisissa, jossa sentään olen käynyt kolme-neljäkymmentä kertaa aikoinani. Joka kerran sama juttu, jollet puhu ranskaa, et ole mitään muuta kuin hölmö nenästävedettävä turisti...No, onneksi en käynyt siellä tapaamassa ranskalaisia vaan kanadalaisia ystäviäni, kahta Sorbonnessa opiskellutta plus kahta suomalaista ystävää.

IHAN ERI ASIA sitten on, osaavatko italialaiset pelata parempaa jalkapalloa tänä iltana. No, kohtahan se nähdään.

Off-topic: Roger Federer on kunkku  8) 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottomasti Ranska! En keksi Ranskan joukkueesta montaa positiivista kommenttia, mutta Italiasta keksin monta negatiivista. Häiritsee todella paljon kun pelaajat kaatuvat tuulesta ja sopivat ottelut etukäteen >:( Italia ei ansaitse mielestäni nyt voittoa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tahdo Berlusconien voittavan. Siksi Ranska.  :)

(Tulikohan tuo sanottua liian kärkkäästi)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ranskan kokeneet pelaajat filmaajat kalastelevat itselleen rankkarin jolla voittavat 1-0.

Tästä voitte päätellä mitä mieltä olen Ranskan finaalipaikasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sympatiat ovat italialaisten puolella.

Se vähä, mitä Italiasta on nähty, Rooma, Firenze, Venetsia, on jättänyt muistiin pelkästään positiivisia asioita ja ihmiset olivat ystävällisiä. Eikä kukaan valittanut siitä, etten puhu italiaa kunnolla.

Sensijaan ranskalaiset ovat olleet aina koppavia ja nokka pystyssä Pariisissa, jossa sentään olen käynyt kolme-neljäkymmentä kertaa aikoinani. Joka kerran sama juttu, jollet puhu ranskaa, et ole mitään muuta kuin hölmö nenästävedettävä turisti...No, onneksi en käynyt siellä tapaamassa ranskalaisia vaan kanadalaisia ystäviäni, kahta Sorbonnessa opiskellutta plus kahta suomalaista ystävää.

IHAN ERI ASIA sitten on, osaavatko italialaiset pelata parempaa jalkapalloa tänä iltana. No, kohtahan se nähdään.

Off-topic: Roger Federer on kunkku  8) 

Myönnän kyllä, että Pariisin metron portit saavat minut näkemään punaista - mille h*lvetin kääpiöille ne oikein on suunniteltu - mutta jos olet käynyt Pariisissa 30 - 40 kertaa ja aina sulle on pottuiltu, niin herää kyllä kysymys, missähän se vika oikein piileekään  ;)... minun ranskankielentaitoni on kaikkea muuta kuin kehuttava ja Pariisin turistihelvetin ulkopuolella olen siitä huolimatta aina saanut ihan yhtä hyvää palvelua kuin joka paikassa muuallakin; esimerkiksi Italiassa.

Federeristä olen sen sijaan aivan samaa mieltä. Harmi, että ihannetyttöni Justine puolestaan jäi vieläkin ilman voittoa.

Finaalista: Italian veikkaan voittavan, Ranskan toivon.

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ranskan kokeneet pelaajat filmaajat kalastelevat itselleen rankkarin jolla voittavat 1-0.

Se oli siinä sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuka tukkisi ton selostajan turvan... voi hyvä isä mitä papatusta. Kyllä oli kiva seurata Itävallassa saksalaisia kanavia, kun siellä tajusivat olla  hiljaakin.

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidän peukkuja Ranskalle, sillä siskon patonkimaalainen mies lupasi kustantaa mulle lennot Pariisiin jos Ranska voittaa mestaruuden  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään