Mikko Maliniemi

Kokemuksia Fujin Finepix 6900:sta?

4 viestiä aiheessa

Niin, elikkä onko kellään kokemuksia tuosta kamerasta? Oma kamera meni rikki ja lähti takuuhuoltoon, joten tuosta kamerasta riippuu eräs FS-taivaan tulevista superprojekteista ;)

Eli jos joku osaisi vähän listata plussia ja miinuksia, niin olisin kiitollinen

http://www.steves-digicams.com/2001_reviews/fuji6900.html

Ps. Moderaattosit, pistin tämän nyt tänne, kun ajattelin, että täällä se saa paremman huomion, kuin tuolla laitteistopuolella. Antakkee anttees...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseisestä mallista ei ole kokemuksia. Mutta yleisesti Fujin kameroista.

Fuji on ollut hyvä kameramerkki nimenomaan digipuolella.

Kuvan laatu on hyvää ja epämääräistä sotkua ei kuvassa ole ja kuva on tarkka. Tosin kuvassa on havaittavissa rakeisuutta hämäräkuvauksessa.

Lisäksi kuvan sävy on Fujissa yleisesti aavistuksen sinertävään vivahtava.

Sitten ihan oma mielipide, josta ei kannata välittää. Itse välttäisin hiukan kyseistä kameraa, koska on omaan budjettiin hiukan ylihinnoiteltu ominaisuuksiin nähden.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten ihan oma mielipide, josta ei kannata välittää. Itse välttäisin hiukan kyseistä kameraa, koska on omaan budjettiin hiukan ylihinnoiteltu ominaisuuksiin nähden.

Niin no tuolla nyt ei tähän hätään ole merkitystä, kun saan tuon kameran lainaan tuolta liikkeestä ilmaiseksi. Eipä sen puoleen, eihän tuota vissiin edes valmisteta enää, joten ei sellaista tarvitsisi edes ostaa :)

Kiitoksia vinkeistä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan tuosta kyseisestä kameramallista kokemuksia...tai olen kyllä käyttänyt 6900Z mallia. Kuvista tulee tarkkoja, mutta jos otat ilman jalustaa kuvia niin saat kyllä kuvan liiankin helposti tärähtämään. En nyt tässä aamupöhnässä keksi muuta sanottavaa tuosta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään