Jani Nissi

Hookoon iltaa 12.7

12 viestiä aiheessa

Moi

Huristelin taas illaksi kentälle 30kilometrin matkan ja tässä on osa illan saaliista.

Aloitetaan muutamalla mädärillä. Blöö1

[ attachment removed ]

Star alliance. SAS

[ attachment removed ]

Britit

[ attachment removed ]

Oma suosikkini tämän päivän kuvista. md-11

[ attachment removed ]

Sivusta

[ attachment removed ]

Äiti on jättänyt kakit pyyhkimättä. ;D ;D

[ attachment removed ]

Luffe

[ attachment removed ]

Saappi

[ attachment removed ]

Oon mä aika pro, kun taas sain potkurit pyörimään ja konekaan ei pahasti tärähtänyt. :)

[ attachment removed ]

Venäläiset bussilla

[ attachment removed ]

Blöön iso nelimoottorinen avro. :laugh:

[ attachment removed ]

Ukrainan pojat lähtivät 735:lla

[ attachment removed ]

Ja loppuun tämä ensi kertaa bongaamani dässi. :)

[ attachment removed ]

Siinähän ne, kommenttia saa antaa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kovin on ylivalottuneita...

Vähän on kyllä juu. Valotusmittari taitaa vähän "kusta" liiassa myötävalossa. Pidän sen yleensä yhden pykälän plussalla, mutta tälläisellä kelillä pitäisi varmaan vetäistä miinuksen puolelle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän on kyllä juu. Valotusmittari taitaa vähän "kusta" liiassa myötävalossa. Pidän sen yleensä yhden pykälän plussalla, mutta tälläisellä kelillä pitäisi varmaan vetäistä miinuksen puolelle?

Mjuu, mä pidän siinä keskellä, tai sitte pykälän miinuksella  :P Muutenhan ihan ok kuvat, md11 nokkakuva on paras 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tollasella kelillä voi pitää valomittaria pari pykälää miinuksella ihan huoletta, silti tahtoo mennä överi valotuksen puolelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos se lähti ajoissa ja meni pasmat sekaisin?   ;D

Eilen ainakin oli joku senkin edestä myöhässä..olin siis tiilikasalla ja katoin ku joku md11 lähti portilta mutta se vedettiinkin vain halliin.. piti lähteä bekingiin klo 18.00... sitte katoin kännystä lähteviä ja siellä luki ettää "new info at 22.00" ..  ??? tuosta eteenpäin en sitte tiedä.. pääsikö joskus lähtemään vai..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihin tuo LGG lähti?

Ei ainakaan testilennolta näyttänyt, kun mittasi rataa sen verran pitkään, että taisi olla täysi lasti matkustajia kyydissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen ainakin oli joku senkin edestä myöhässä..olin siis tiilikasalla ja katoin ku joku md11 lähti portilta mutta se vedettiinkin vain halliin.. piti lähteä bekingiin klo 18.00... sitte katoin kännystä lähteviä ja siellä luki ettää "new info at 22.00" ..  ??? tuosta eteenpäin en sitte tiedä.. pääsikö joskus lähtemään vai..  :P

-LGG näyttää menneen eilen Kiinaan AY051 noussut n. 1840. Kaikki 4 MD-11 konetta on muuten olleet kääntyviä siis tiilikasalta lienee näkynyt kangastuksiakin...??? 

;) -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla