Guest kiza

Paljasta .... kellosi.

74 viestiä aiheessa

Itselläni on kädessä oikeasti vedenpitävä kello, tai itseasiassa tietokone ::)

Suunto Octopus II

otdrDiving_GearcomputersSuuntoOctopus_II-resized200.jpg

Siis kädessä sukeltaessa, normaalisti en tuommoista laatikkoa kädessä pidä;D

En rannekelloihin ikinä tottunut, pääasiassa katon ajan monitorin vieressä olevasta herätyskellosta, tietokoneen kellosta, kännykästä tai digipoksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmönen meikäläisellä, hintaa oli vaivaset 265.000,- Euroa.

http://www.jacobandco.com/quenttin1.htm

Noniin, lössötys sikseen. Omana ajannäyttäjänä toimii mikä milloinkin. Joskus tietokoneen kello, joskus seinä-, kaappi- tai vaikka käkikello. Ikinä en ole rannekelloa käyttänyt, kun siihen en ole tottunut. Niitä kelloja kun nykyään on digibokseissakin, niin siitäkös sen ajan saa helposti katsottua :).

Keke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä tämä ja käytönjälkiäkin on matkan varrella tullut.

[ attachment removed / expired ]

Vaikka kuluneen näköinen tiuku niin hieno "Citizen Kane"

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollainen löytyy ranteesta (siis vasemmanpuoleinen - valitettavasti) muutoinkin, kuin sukeltaessa.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla löytyy ranteesta tälläinen äänensä menttänyt cuckoo kello.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rannekelloa en omista, mutta tämänlainen kello löytyy hyllyltä.  :)

Heh, onkos tuo kellon alla oleva hylly ostettu eräästä suuresta "halpis"huonekaluliikeestä? ;D Näyttää vaan tutulta.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, onkos tuo kellon alla oleva hylly ostettu eräästä suuresta "halpis"huonekaluliikeestä? ;D Näyttää vaan tutulta.. :P

Oikeassa olet..  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Wengeriin luotan. Kyseisen linkin takaa löytyvä kello ei täsmää ihan omani kanssa, mutta on kuitenkin ehkä lähimpänä Wengerin sivuilla olevista. Pitänee katsoa, jos saisin otettua kuvan jossain vaiheessa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä minulla tällaista kelloa ole, mutta paljonko kello itse asiassa on tässä nerokkaassa sirppi & vasara-mallisessa Raketa-kellon näytössä?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä minulla tällaista kelloa ole, mutta paljonko kello itse asiassa on tässä nerokkaassa sirppi & vasara-mallisessa Raketa-kellon näytössä?

Tuos on tyyliä  ;D riippuu tietenkin ihan mistä tykkää, mutta veikkaanpa että on niitä huonompiakin olemassa :) Raketa tekee ihan hyviä kelloja

kello on siinä 2 tai 3 yli 10? :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietenkin sitten meni unohtumaan käteen kun kävin suihkussa :P edistää melko lailla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietenkin sitten meni unohtumaan käteen kun kävin suihkussa :P edistää melko lailla

Ja vedenkestoahan luvattiin 100 metriin asti? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Blaah... "Tilasin" tuossa jo muutama kuukausi sitten Suunto Stinger Ti/Ti -sukellustietokoneen, ja vihdoin sain sen toissapäivänä. Pettymys oli suuri, kun se yrityksistä huolimatta eli lähtenyt "käyntiin". Mitään ei tullut näytölle, vaikka kuinka yritti. Tänään vein sen Suunnolle huoltoon. On ilmeisesti maannut, jossain varaston hyllyssä 5 vuotta, ja patteri on sinä aikana heittänyt henkensä. Mutta lupasivat onneksi "korjata" ilmaiseksi. :thmbup:

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suunnolla on mielestäni loistava palvelu. Kaksi kertaa olen joutunut Observerini siellä käyttämään 5 vuoden aikana. Ensin oli ranneke menossa kovaa vauhtia poikki. Vaihtoivat uuteen metallipaloineen ja lukkoineen kaikkineen, ei maksanut mitään. Hoidettin 15 minuutissa. Syksyllä yksi painike sanoi sopimuksensa irti -> kello Suunnolle. Kelloa hakiessani ilmoittivat, että eivät veloitakaan siitä mitään. Muutenkin on kello pelannut hienosti, niin ei voi kuin olla tyytyväinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja vedenkestoahan luvattiin 100 metriin asti? :P

ei minun mielestä luvattu mitään :P vanha kellohan tuo on. Sitten heti suihkun jälkeen menin hihhuloimaan pakkasessa, ja se varmaan ratkaisi kellon kohtalon ;D

No nyt toimii jo kyllä hyvin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä nämä..

Ensinnäkin ranta-Rado  :P:

[ attachment removed ]

..sitten myös "aito" ranta-Rolex  :-[:

[ attachment removed ]

...ja tavallinen Q&Q kello:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään