Taito Uusitalo

Laiva simu demo

17 viestiä aiheessa

Onkos tämä se Ship Simulator 2006 ? Meinasin ostaa mutta onneksi ei tullut ostettua  :P

Jos laiva simua kaipaa niin suositeltava vaihtoehto on Virtual Sailor 7. Olen ostanut sen joskus vuosi sitten ja sitä päivitellään jatkuvasti paremmaksi.

Harmi kun kunnon "laiva" simulaattoria ei ole tullut missä pääsisi vaikka risteilijän tai rahtialuksen puikkoihin realistisilla paneeleilla ja systeemeillä varustetuna. Virtual Sailor on vähän niinkuin arcade mutta kaunis sellainen ja lisäosia löytyy vaikka muille jakaa.

MS Ship Simulatoria odotellessa.

Siis saako tuossa Ship Simulator 2006:ssa rahaa siitä että törmää toisiin laivoihin ?  :P  ::)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa minusta siinä alhaalla lukee Damage. Eikä sitä minun mielestäni voi rahan tuloksi tai palkkioksi kääntää, toki voihan se olla että olen ymmärtänyt aivan väärin pelin idean. Tuota demoa vaan olen kokeillut, en siis koko versiota.

-taito

ps. Pitäisköhän kokeilla kuinka kauan menee FS:ssä laivalla Atlantin ylityksessä aikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa minusta siinä alhaalla lukee Damage. Eikä sitä minun mielestäni voi rahan tuloksi tai palkkioksi kääntää, toki voihan se olla että olen ymmärtänyt aivan väärin pelin idean. Tuota demoa vaan olen kokeillut, en siis koko versiota.

-taito

ps. Pitäisköhän kokeilla kuinka kauan menee FS:ssä laivalla Atlantin ylityksessä aikaa.

Damage se kyllä on. Tehtävissä on semmoinen raja esim. 150€ saa tulla vahinkoo jos menee yli niin tehtävä menee pilalle.

Ps. Itse kyllästyin peliin 20 tehtävän kohdalla. Ei ole mikään kannattava hankinta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Damage se kyllä on. Tehtävissä on semmoinen raja esim. 150€ saa tulla vahinkoo jos menee yli niin tehtävä menee pilalle.

Ps. Itse kyllästyin peliin 20 tehtävän kohdalla. Ei ole mikään kannattava hankinta.

Eikö siinä ole vapaata cruisailua ollenkaan vaan ainoastaan tehtäviä ?  :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö siinä ole vapaata cruisailua ollenkaan vaan ainoastaan tehtäviä ?  :P

Jani

Ainoastaan tehtäviä on. Se siinä huonoa onkin että ei ole vapaata cruisailua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainoastaan tehtäviä on. Se siinä huonoa onkin että ei ole vapaata cruisailua.

Kyllähän siinä voi vapaa cruisailla jos menee mission editoriin, tekee uuden tehtävän, lisää pelkän laivan, tallentaa ja aloittaa tehtävän. Siinä voi crusiailla vapaasti :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kovasti muuten näyttää tuossa sivulla tuo Ship Simulator 2006 -teksti samanlaiselta kuin MS Flight Simulator -logo. Ei taida olla sattumaa....  ;D

Nopealla vilkaisulla voisi kuvitella, että kyseessä on Mikkisoftan tuote..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aikast ankean näköiset nuo ohjaamot/komentosillat noissa ainakin webbisivujen perusteella. Eipä houkuta ihan hirveästi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mutta näyttäis olevan Titanic full versiossa  :o

Titanic siinä on. Saa jopa kävellä kannella. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvän tuntuinen tuo Virtual Skipper4 ja näyttävän näköinenkin. Demoa muutaman kerran pelaillut. Moninpeli näkyy olevan netti ja paikallisverkko versiona. Kyllä tiukkoja kisoja tuolla, demo versiolla, tänäänkin kolmen pelaajan LAN:issa tuli koettua.

-taito

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään