Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Hälytys annettu, tarvitaan erikoisjoukkoja, siispä niitä hakemaan. [ attachment removed ] Ripeästi tehtävää suorittamaan [ attachment removed ] Bandiitti kiinni, ja heti [ attachment removed ] Kamerakin tarvitaan, bandiitti on juoni. [ attachment removed ] Pyöriväsiipi ässät vauhdissa. [ attachment removed ] Bandiitiksi paljastuukin luontainen lentäjä, jagdfalke staffelista. [ attachment removed ] Karattuaan polizeilta, pääsee pakoon myös kuvaajalta. [ attachment removed ] Viimeinen havainto paljastaa salaisen aseen, canardit siivissä. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Mainiot kuvat ja vielä parempi tarina.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Jees Kiva nähdä Jukaltakin kuvia pitkästä aikaa... Paljonko on muuten naakkoja jouduttu croppaamaan? Meinaan kun näyttää laatu sen verran hyvältä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Olivat siinä 2/3 ruudullista 500 millillä. Eli toi eka on melkeen croppaamaton. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 jaajaa wasis das ... Hyviä kuvia... "modo - ein zwei polizei" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 22, 2006 Hyviä kuvia, erittäin hyvä esimerkki siitä millainen on hyvä terävöitys (imo). Äläkä vain nyt sano ettet ole käsitellyt noita Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 22, 2006 Niin, Kuvasin ne RAW muotoon ja täällä ovat esillä JPG muodossa pienempinä, joten onhan niitä sillon käsitelty. Kuvan käsittely tarkoittaa eri henkilöille eri asioita. Tottakai olen hieman parannellut rajauksia esteettisemmiksi ja tuonut varjokohtia hieman esiin. Sekä terävöittänyt kuvia, en niinkään hekoja, joissa ei ole mulle mitään säväyttävää, vaan lintua, joka onkin luonnossa läheltä nähtynä erittäin ylvään näköinen ja täynnä yksityiskohtia. Aika normaalit käsittelyt. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 22, 2006 ...tuu vaan kaapista, ootkin lintibongari ja ornitologi salaa.... Hienoja kuvia, mielestäni myös eritoten nuo tipukuvat... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Joopajoo, miten voi tosta linnusta saada noin hyviä kuvia. Hyvä että ees sekunttia pystyy noita lintuja seuraamaan kameran kanssa! HUH. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 No kerrotaas nyt, että tollainen haukka on pesinyt siinä Düsseldorfin rautatieaseman rakenteissa, niin kauan kun minä muistan. Nytkin sillä oli kaksi poikasta siinä pörräämässä. Joten kuvia olisi saanut vaikka kuinka paljon. Itse asiassa kaikki niitä kameroillaan sihtasikin. On varmaan kuvatuin lentävä sillä terassilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla