Guest Oppilas

Kuvauspyyntö 23.7.2006

15 viestiä aiheessa

15:50 Toronto

AY 2415

Jos joku sattuu olemaan putken varressa kiinni, olisi kiva saada kuvia tuosta lähdöstä.

Ollaan vaimon kanssa kyydissä.

E.V.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mää saattaisin saadakkin  :P Onko kone MD11 vai 757? Muistaakseni 757 lentää Torontoon.. tai ainakin on lentänyt.. ???

757:lla lentävät Torontoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saanen Eero lainata threadiasi? :) Meikäläinen huomenna (24.7) tulossa Oulusta empulla. HK:lla n. 9.50 Eli jos sattuu vahingossa tarttumaan koneesta kuva niin otetaan mieluusti vastaan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saanen Eero lainata threadiasi? :) Meikäläinen huomenna (24.7) tulossa Oulusta empulla. HK:lla n. 9.50 Eli jos sattuu vahingossa tarttumaan koneesta kuva niin otetaan mieluusti vastaan :P

Paljos maksat mulle, jos herään noin aikaisin kuvaamaan? :P:laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paljos maksat mulle, jos herään noin aikaisin kuvaamaan? :P:laugh:

Mähän sanoin et "jos vahingossa tarttuu kuva" ;)

Ootko kokeillu unissakävelyä :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä Eerolle..

[ attachment removed ]

Ei mikään ihmeellinen mutta tuo se pitäs olla..  :- P*kl ku olin liian kaukana ottamassa noita kuvia.. tuokin nousi niin aikaseen vaikka ois luullu että tulee pidemmälle ku varmaan enemmän löpöäki tollasella matkalla..  :P Ei niin ei.. lämpöväreily..  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertokaas, että mitä kiksejä te saatte siitä että joku kuvaa koneen missä olet itse kyydissä? Säästättekö te niitä ja arkistoitte vaiko mitä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertokaas, että mitä kiksejä te saatte siitä että joku kuvaa koneen missä olet itse kyydissä? Säästättekö te niitä ja arkistoitte vaiko mitä?

Voi kertoa sukulaisille, että tossa istuin.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saahan niistä yhden kuvan lisää matka-albumiin.. "Tossa mennään." - sinänsä ihan hauska idea koska muuten tuollaisen kuvan hommaaminen on aika hankalaa..

Toki, saman asian ajaisi mikä hyvänsä seiskaviisseiskakuva varmaan, mutta onhan se ihan hauska kun tilanne on oikea. Pärstä vaan ikkunaan.. ;D

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saahan niistä yhden kuvan lisää matka-albumiin.. "Tossa mennään." - sinänsä ihan hauska idea koska muuten tuollaisen kuvan hommaaminen on aika hankalaa..

Toki, saman asian ajaisi mikä hyvänsä seiskaviisseiskakuva varmaan, mutta onhan se ihan hauska kun tilanne on oikea. Pärstä vaan ikkunaan.. ;D

//T

Joo no totta tosiaan jos näin ajattelee ja tekee :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään