Mikael Paulinow

pyöräily

7 viestiä aiheessa

Tervehdys

Alkoi askarruttaa tuossa tällainen asia. Eli saako pururadoilla yleisesti ottaen pyöräillä? Olen kyllä nähnyt että joku joskus on polkenut, mutta ajattelin että tuo olisi mukavaa vaihtelua maantiepyöräilyyn. Mutta en kuitenkaan halua mennä sinne keräämään vihaisia katseita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ainakin oman kokemukseni mukaan saa, ellei pyöräilyä sitten ole erikseen liikennemerkillä kielletty tai purunrataa merkitty liikennemerkillä kävelytieksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minä ainakaan näe tuossa mitään estettä. Ainakin täällä suunnalla noita on näkynyt paljonkin. Taidettiin aina ala-asteen aikana luokan kanssa mennä mieluummin pururataa pitkin pyörillä jonnekin metsikköön kuin kävellen. Siis tietysti ei enään metsikössä menty pyörillä, mutta siis polun alkuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tietysti ei enään metsikössä menty pyörillä, mutta siis polun alkuun.

Meillä oli tapana mennä noille poluille asti, ja on edelleenkin. On meinaan mukavaa puuhaa se maastopyöräily! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse muistelisin, että joillakin käyttämilläni pururadoilla se on kielletty, joten kannattaa mennessään ainakin tarkkaan vilkaista, löytyykö mitään kieltokylttejä. Pururatailijat ovat joskus hyvin vihaista kansaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse muistelisin, että joillakin käyttämilläni pururadoilla se on kielletty, joten kannattaa mennessään ainakin tarkkaan vilkaista, löytyykö mitään kieltokylttejä. Pururatailijat ovat joskus hyvin vihaista kansaa..

Tätäpä juuri ajattelin, ettei sieltä sitten lentele jotai sauvoja pinnojen väliin  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään