Kirjoitettu Elokuu 24, 2010 Kannattais varmaan ihan soitella sinne Salpikseen ja kysyä tämän päivän tilannetta.. ite olen sitä mieltä,että sinne kannattaa hakeutua nyt,sillä ilmailu alakin elää suhtanteiden mukaan ja tästä lamasta nyt ei kai alemmas voi mennä ja ylös päin ollaan menossa..Ja pari vuottahan tässä opiskelet nyt eli tilanne on varmasti parempi kun valmistut..Vaikka riskinsä siinä on, oletko valis sen ottamaan..? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 24, 2010 Ei se työtilanne ole SIO:laisilla toistaiseksi sen kummempi kuin muillakaan. Koulutus kestää pari vuotta ja siinä ajassa voi tapahtua huikeita muutoksia suuntaan jos toiseenkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2010 Tänään osui Helsingin Sanomia lukiessa FC:n ab-initio -mainos silmään ja tämän mukaan koulutus alkaa tammikuussa. Lisätietoa näyttää löytyvän yhtiön sivuilta. -Tero- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2010 Tuliko haettua? Tänään päättyy haku. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2010 Tuliko haettua? Tänään päättyy haku. Tuli haettua ja oltua tänään ryhmätestissä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 30, 2010 Tuli haettua ja oltua tänään ryhmätestissä. Tuli haettua. Itsellä tulee tieto ryhmätesteihin pääsemisestä ensi viikolla. Mitäs siellä ryhmätestauksessa oli? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2010 Täältäkin tuli paperit lähetettyä. Omalle kohdalleni sattui kutsu ryhmätestaukseen 19.11. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2010 Täältäkin tuli paperit lähetettyä. Omalle kohdalleni sattui kutsu ryhmätestaukseen 19.11. Tänään tuli tieto että samaan ryhmätestaukseen pääsin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 3, 2010 Onkos 29.10.2010 ryhmätestauksessa olleille tullut jo tietoa jatkosta? Itse kovasti odottelen, kynsiä järsien ja kylmää hikeä valutellen . Lupasivat kuitenkin ainakin osalle porukasta jo tämän viikon (01.11. - 07.11.2010) aikana antaa tietoa jatkosta. Nopeaa toimintaa siis . -tuomo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2010 Morjensta Tuomo. Eivät ole ilmoittaneet minulle ainakaan vielä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 27, 2010 Menipähän hienosti ohi tämä haku. Ei taida nimittäin ihan heti olla uudestaan vastaavaa hakua. Edellisestäkin taitaa olla vuosi, jos toinenkin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 27, 2010 Kyllä noita mielestäni joka vuosi on pidetty, vähintäänkin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 Onko joku jo saanut tuloksia yksilötestauksesta? Pitkiä päiviä muillekin odottajille Terve Jussi. Mulle sanoivat että joulukuun puolenvälin paikkeilla pitäisi tuloksia tipahdella. Mitä tulee kurssien tiheyteen niin niitä on ollut kuten Sami sanoi, 1 tai jopa 2 per vuosi. Mutta edellisen / nykyisen talouslaman takia en ole nähnyt ab-inito hakua noin pariin vuoteen, tai sitten on edellinen mennyt ohi. Jokatapauksessa, koulutus järjestetään kulloinkin vallitsevan / ennustetun miehistötarpeen mukaan. -tuomo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 30, 2010 Mutta edellisen / nykyisen talouslaman takia en ole nähnyt ab-inito hakua noin pariin vuoteen, tai sitten on edellinen mennyt ohi. Jokatapauksessa, koulutus järjestetään kulloinkin vallitsevan / ennustetun miehistötarpeen mukaan. Jep, en minäkään ja nyt meni ohi juuri kun tämä inttikin olisi loppusuoralla, että olisi voinut paperit pistää sisään. No, odotellaan uutta hakua ja SIO:lle voisi ensi syksynä laittaa loton menemään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 15, 2010 Kovin on hiljaista...Laitoin eilen sähköpostia Salpikselle, mutta eivät ole vastanneet. Olisi kieltämättä mukava tietää lomienkin kannalta vieläkö on jatkoa luvassa, vaikka rutiinillahan tämä odottelu jo alkaa sujua. Mulle tuli jo tieto jatkosta viime viikolla. Huomenna lentäjien haastatteluun Finncommin tiluksille kannattaa soitella Salpikselle Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 15, 2010 Laitoin oman peräsmies-hakemukseni aika tarkalleen vuosi sitten. Ei ole tähän päivään mennessäkään kuulunut mitään Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 15, 2010 Onnea jatkoon pääsyn johdosta ja tsemppiä haastatteluun! Kiitos! rennolla meiningillä vaa juttelemaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 15, 2010 29.11 jos ihan väärin muistan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 15, 2010 Ei ny vielä kannata heittää hanskoi tiskii! Kannattaa soitella sinne huomenna. Sillon kun ne soitti sieltä ni ne puhu et siel on jollain testiryhmällä vielä tulokset saamatta jos onki sit käyny nii et on just se sun testiryhmä ollu kyseessä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 15, 2010 Itse olin myös yksilötestauksessa muistaakseni 29.11, eikä tännekkään ole mitään vielä kuulunut. Onkohan mahdollisuuksia enää edes salpiksen omalle kurssille? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2010 Itse olin myös yksilötestauksessa muistaakseni 29.11, eikä tännekkään ole mitään vielä kuulunut. Onkohan mahdollisuuksia enää edes salpiksen omalle kurssille? Älä vielä hätäile. Tänään on Finncommin kapujen haastattelut vasta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 22, 2010 Onko kukaan Salpiksen seuraavalle (tammikuussa alkavalle) kurssille hakeneista saanut jo vastauksia? Sanoivat ilmoittelevansa ennen joulua, mutta ainakaan tänne ei ole tullut vielä mitään tietoa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla