Ville Jalonen

joy.cpl

4 viestiä aiheessa

Minulla on Microsoftin precision 2 ja koitan asentaa sitä niin ei onnistu.Piti alkaa uusiksi asentamaan koska tänään kun koitin pelailla niin ei ollut muka enään tuota precisionia asennettuna.Niin ja tosta joy.cpl sen verran että kun kone ei muka tunnista tuota precision 2 niin jätän asennuksessa sen test kohdan välistä ja sen jälkeen menen katsomaan tuon control panelin game controllers kohdan niin tulee tälläinen

[ Attachment removed / expired ]

Ja kun tarkastelin tuon tiedoston(joy.cpl)ominaisuuksia niin jossain mainittiin directx,siis asensin senkin uusiksi eikä auttanut.Ja siitä olen varma että USB portit toimivat,eikä myöskään ole viiruksia koneella ei siis johdu siitäkään.Kaikki apu on siis 100% tervetullutta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo taitaa olla DirectX osa.

Minulla ominaisuudet antoi kuvauksen: Gaming Options Control Panel Applet, tuotenimi: Micrsoft DirectX for windows 95 and 98.

DirectX uudelleen asennus ei asenna tuota jos versio ei ole muuttunut. Kokeile vaihtaa pääte esim. joy.bak ja sitten uudelleen asentaa DirectX.

Uusimman DirectX saat helpoiten Windows updatesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tule directx:n mukana,siirsin tiedoston muualle ja sitten asensin directx:n.Pystyisikö joku pistämään ton tiedoston meilinä jville@kolumbus.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään