Guest erva

DHL EFHK

20 viestiä aiheessa

Pari kuvaa DHL:n koneista EFHK:lla.

G-BMRJ

[ attachment removed ]

G-BMRA

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi vika on komea!! Komija ilta-auringon valo ja tumma tausta! :o Mä tykkään jotenk tollasista nokkakuvista..  :thmbup: Mää oisin rajannu ton sillee että peräsin näkyy kokonaan.. eli tähän tyyliin.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok...versio 2 :) Laitoin ekan tarkoituksella aika tiukaksi, lentäjien naamat näkyy paremmin.

Vinjetointi tulee photoshopissa...kohinat näköjään korostuu kun pienetää kuvat nettiin.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok...versio 2 :) Laitoin ekan tarkoituksella aika tiukaksi, lentäjien naamat näkyy paremmin.

Paljon parempi noin (mun mielestä), vielä vois ottaa reunoilta vähän pois niin..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dodii...versio 3 :) Alkaako nyt olla kaikki tyytyväisiä ;)

Omasta mielestäkin v.3.0 on kyllä paras.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vinjetointi tulee photoshopissa...

Voi kai sen noinkin sanoa  :laugh:

Minusta tuossa kuvassa peräsin näyttää jotenkin kummalliselta. Käyttänyt dodgea?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt on jokaiseen makuun sopiva rajaus :)

Ei ole mitään dodgea käytetty photarissa, ainoastaan se vinjetointi tehty tekemällä uusi layeri ja asettamalla sen tilaksi multiply.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole mitään dodgea käytetty photarissa, ainoastaan se vinjetointi tehty tekemällä uusi layeri ja asettamalla sen tilaksi multiply.

Joo käyhän se noinkin mutta itse kuva myös altistuu efektille.

Yks tapa on käyttää mukana pyöreää gradient toolia ja quick maskia niin efekti kohdistuu vain reunoille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo käyhän se noinkin mutta itse kuva myös altistuu efektille.

Yks tapa on käyttää mukana pyöreää gradient toolia ja quick maskia niin efekti kohdistuu vain reunoille.

Jäi mainitsematta yksi vaihe, eli uudesta layerista poistetaan osa johon ei haluta kohdistaa tummennusta, tässä tapauksessa lentokone. Muutenhan tosiaan koko kuva tummentuisi, ei vain halutut osat. Ko. kuvassa on vinjetoitu molemmat yläkulmat sekä kuvan alaosa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen samaa mieltä kuin Antti. Ensimmäinen on paras, koska se on erilainen. Hyvä kuvahan tuo ja jälkimmäiset vain siinä mielessä parempia jos hakee sitä tavallista perussettiä. Nuo 2 ja 3 versiot on siis niitä kuvia mitä täällä näkee vähintään pari viikossa. No ei tietenkään samalla valolla jne. mutta kuitenkin.

Ensimmäisen on siis melkein täydellinen. Näkyy mukavasti yksityiskohtia. Saa jopa tuon ruman koneen näyttämään ihan nätiltä. Kohta tulee varmaan aika rankasti turpaan, mutta ei se haittaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aiheesta poiketen,

Olin eilen kaverini luona Malmin kentän kupeessa ja näin Spanairin mädärin lentävän yli kohti vantaata, saiko kukaan kuvaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole kuvaa siitä kun Spänair lentää Malmilta Vantaalle mutta tämmönen kentällä pyöri vähän ennen kymmentä illalla  ;D

Eikä oo vinjetoitu ;)

EC-FTS

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole kuvaa siitä kun Spänair lentää Malmilta Vantaalle mutta tämmönen kentällä pyöri vähän ennen kymmentä illalla  ;D

Eikä oo vinjetoitu ;)

EC-FTS

[ attachment removed / expired ]

Hieno kuva  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikä oo vinjetoitu ;)

EC-FTS

[ attachment removed / expired ]

Kyllä on tunnelmaa tässä kuvassa!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä pari lisää samalta illalta.

N159UP

[ attachment removed ]

OO-TZC

[ attachment removed ]

Jaa viesti