Guest heiska91

Näytönohjaimen tuuletin

16 viestiä aiheessa

Tässä sain vähä aikaa sit uuden näyttiksen ja oon ihmetelly että mikä toi ääni on tuolta kotelosta, se ei ollut prossun tuuletin mutta kun katoin vähän tarkempaan se oli näyttiksen tuuletin joka teki sitä outoo ääntä. Se tekee sitä vähän aikaa ja lopettaa sen äänen.... Mistäköhän johtuu?

Ja semmosta vielä että onko kenelläkään semmosta kun Intel Active Monitor, koska minulla tapahtu sillei että otin tuon lisä tuulettimen pois käytöst ja sen jälkeen lähti Intel Active Monitorista sen Processor Zone juttu pois että näkee paljon prossun lämmöt on, miksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja semmosta vielä että onko kenelläkään semmosta kun Intel Active Monitor, koska minulla tapahtu sillei että otin tuon lisä tuulettimen pois käytöst ja sen jälkeen lähti Intel Active Monitorista sen Processor Zone juttu pois että näkee paljon prossun lämmöt on, miksi?

Minkä lisätuulettimen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos voisit pikkasen tarkentaa "outoa ääntäsi"?

No semmosta pärinää....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen tuulettimen laakerit on huonot, tai sitten se ottaa johonkin kiinni. Kummassakin tapauksessa vika on syytä selvittää ja korjata. Jos se ropeli pysähtyy tai hidastuu liikaa, niin grafiikkaprosessori ylikuumenee, jolloin hyvällä tuurilla kone kaatuu, huonolla tuurilla se prossu hajoaa lopullisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen tuulettimen laakerit on huonot, tai sitten se ottaa johonkin kiinni. Kummassakin tapauksessa vika on syytä selvittää ja korjata. Jos se ropeli pysähtyy tai hidastuu liikaa, niin grafiikkaprosessori ylikuumenee, jolloin hyvällä tuurilla kone kaatuu, huonolla tuurilla se prossu hajoaa lopullisesti.

Kyllä se sitte vähän ajan pääst pyörii tavallisesti, ei varmaa mitää sen vakavempaa..... Mua se ei haittaa kunhan vaa pyörii...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kyllä suosittelen vaihtamaan tuulettimen... Äkkiäkös se ottaa ja simahtaa koko tuuletin. Maksat tuulettimesta pienen hinnan verrattuna uuteen näytönohjaimeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kyllä suosittelen vaihtamaan tuulettimen... Äkkiäkös se ottaa ja simahtaa koko tuuletin. Maksat tuulettimesta pienen hinnan verrattuna uuteen näytönohjaimeen.

Sehän menee takuuseen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän menee takuuseen...

...mutta ei tule uutta korttia välttämättä kovin nopeasti. Ostat vaan uuden tuulettimen, niin ei ole tuollaisia ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...mutta ei tule uutta korttia välttämättä kovin nopeasti. Ostat vaan uuden tuulettimen, niin ei ole tuollaisia ongelmia.

Kunhan tulee...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sen Processor Zone juttu pois että näkee paljon prossun lämmöt on, miksi?

Menikö lisätuulettimen virtapiuhat oikein? Omistaa melko samanlaisen lisätuulettimen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menikö lisätuulettimen virtapiuhat oikein? Omistaa melko samanlaisen lisätuulettimen..

Jos on se korttipaikkaan laitettava tuuletin niin ei saa kuin väkipakolla liittimet väärin yhteen,se onkin toinen juttu jos Kiinalaiset ovat väärin juotelleet :D

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on se korttipaikkaan laitettava tuuletin niin ei saa kuin väkipakolla liittimet väärin yhteen,se onkin toinen juttu jos Kiinalaiset ovat väärin juotelleet :D

Se lisätuuletin laitetaan korttipaikkaan, mutta ei siis siihen väylään...mikä onkaan nimi? PCI vai se toinen.. :P lisätuulettimesta lähtee pienehkö johto joka laitetaan prossun tuulettimen johdon viereen tjst. Näin ainakin meillä..

Saatoin ymmärtää tekstisi myös väärin.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se lisätuuletin laitetaan korttipaikkaan, mutta ei siis siihen väylään...mikä onkaan nimi? PCI vai se toinen.. :P lisätuulettimesta lähtee pienehkö johto joka laitetaan prossun tuulettimen johdon viereen tjst. Näin ainakin meillä..

Saatoin ymmärtää tekstisi myös väärin.. :)

Samasta asiasta höpistään,no propellers!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä meni, eihän tuo pyöris muuten....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään