Petri Koivisto

Düsseldorffin spottausreissu.

28 viestiä aiheessa

Noissa Finskin käyttämissä näytöissä on kyllä aika hauskat paikkakuntavalinnat, ihan vain esimerkiksi tuo Falun. Pieniä paikkakuntia riittää joka mantereella näytettäväksi. Mistähän tämä oikein johtuu?

Samaa mietin joskus itsekin Oulun lennolla. Matkalle merkittyinä olivat mm. sellaiset maailmankaupungit kuin Kuru ja Töysä. Oiskohan noilla jotain tekemistä reittipisteiden tai-mitä-ne-nyt-ovatkaan kanssa?

MV

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noissa Finskin käyttämissä näytöissä on kyllä aika hauskat paikkakuntavalinnat, ihan vain esimerkiksi tuo Falun. Pieniä paikkakuntia riittää joka mantereella näytettäväksi. Mistähän tämä oikein johtuu?

Samaa mietin joskus itsekin Oulun lennolla. Matkalle merkittyinä olivat mm. sellaiset maailmankaupungit kuin Kuru ja Töysä. Oiskohan noilla jotain tekemistä reittipisteiden tai-mitä-ne-nyt-ovatkaan kanssa?

MV

Jatkan vielä: itse on kanssa tullut ihmeteltyä tuota  ;) No asiaan: Joskus luin tältä foorumilta että karttaan on merkitty "kiinnostavat" kaupungit/kunnat. Onhan siellä töysässä ainakin miljoonapilkki-tapahtuma  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä minäkin olen aina ihmetellyt. Peräkkäin näkyy muutamia yhä pienemmälle alueelle rajattuja karttoja. Joskus panin merkille, että kartalla nimettyjen paikkakuntien joukko vaihtuu mittakaavasta riippuen niin että joku kaupunki katoaa kun kyseistä kohtaa katsotaan yksityiskohtaisemmin! Kurua minäkin ihmettelin Oulun lennolla.

Ei varmaan ole munaa näyttää nokkakuvaa laskussa huonolla säällä! Itse seurailin tarkkaan PAPI-valoja tunaroinnin, hmm, varalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla