Sami Vesala

Automaattinen käynnistys...

10 viestiä aiheessa

Terve!

Koneessa on selvästi jotain vikaa. Jatkuvasti ruutuun pomppaa sellainen ruutu, missä lukee "Automaattinen käynnistys". Tämä häiritsee esim. lentämistä, kun simu pomppaa aina työpöydälle, kun ko. ruutu ilmaantuu. Laitan tähän kuvan, mikä selventää asiaa, sekä samaan laitan kuvaa prosessi listasta. Eli, mikä prosessi voisi aiheuttaa tämän?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikea tuosta on sanoa muuta kuin että jokin apuohjelma, pöpö tai järjestelmän sekoaminen siinä sotkee. Muistatko mitään mitä olisit muuttanut tai asentanut juuri ennen kuin tuo alkoi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiiäkkös mitä ohjelmia nuo on CLI ja jushed.. mulla samat ja nuita CLI.exe löytyy sitten monta? Minkähän lie ohjelman asentanu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiiäkkös mitä ohjelmia nuo on CLI ja jushed.. mulla samat ja nuita CLI.exe löytyy sitten monta? Minkähän lie ohjelman asentanu?

Ei ole mitään hajua. Noita vaan ei uskalla sammutella, kun sitten tiedä mitä mahtaa tapahtua...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

CLI kuuluu ATI:n ajureille, eli ei kannata mennä sörkkimään. JUSCHED on Javan prosessi joka tarkistaa onko päivityksiä saatavilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään