Marko Karvinen

Air Francen nettisivut

7 viestiä aiheessa

Etsiskelin tossa edullisia lentoja syyskuulle Pariisiin ja kattelin mitä Air France tarjoaa, mutta saan vaan ilmoituksen "The requested departure date is too soon. Valid dates are from 5 days after now through the next 10 months. Please check your dates and try again" Eikös september ole syyskuu vai kumpiko on sekaisin? Eli toimiiko teillä nuo sivut oikein?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä kyllä, September on syyskuu ja sivut toimivat ihan hyvin. Tarjoaa tuollaista 91€ hintaa ilman veroja syyskuun alussa.... ja taitaa olla yhteen suuntaan. Hinnat vaihtelevat päivien mukaan... joten niitä kannattaa hiukan selata jos muuten matkalla ei ole niin väliä päivämäärien suhteen.

Täältä katselin: http://www.airfrance.com/fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla vaan ilmoittaa samaa virhettä, eli ilmeisesti mun selain? sekoilee  :-\ Pitäs yrittää saada 3 aikuista ja 2 lasta syyskuussa siskon kaksosten ristiäisiin sinne, ja koitan etsiskellä halpoja lentoja.

Edit: Kokeilin myös Explorerilla mut sama vika, eli ei vika selaimessa vaan....?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun Firefox ei sekoile....  ::)

Mutta tosiaan, ehkä se on sitten siitä kiinni tai jostain selaimen päivityksistä... en osaa sanoa.

EDIT

OK. Sanoppas mitä päivämääriä olet katsomassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No enempää en osaa auttaa, mulla sivut toimii... Helsinki - Pariisi meno 91€, paluu 92€ ja noihin verot päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, pitää yrittää huomenna uudestaan. Sain just katottuu sopivat lennot, äiti kun menee JOE-HEL-CDG sillon 1.9. ja me muut 7.9.06 HEL-CDG, ja paluu yhdessä 11.9.06 CDG-HEL, mutta kun soittelin porukoille varmistaakseni matkan niin se prkleen sivu ei enää toimikaan ja jäi matkat varaamatta :( No, elämä on =)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään