Kirjoitettu Elokuu 4, 2006 Kimmo kurkkaa takaisin.. Jussi rullaa Mäntsälän Ilmailukerhon Dynamicilla Laskuvarjokerho ry on selvästi investoinut uuteen hyppykalustoon: //Tuomas Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Laskuvarjokerho ry on selvästi investoinut uuteen hyppykalustoon: Mä oon aina ollut sitä mieltä, että kukaan ei hyppää ehjästä koneesta. Mitenköhän tämä pitäisi tulkita? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Mä oon aina ollut sitä mieltä, että kukaan ei hyppää ehjästä koneesta. Mitenköhän tämä pitäisi tulkita? ...paitsi, jos porukka alkaa lennolla pelata jalkapalloa isomman koneen käytävällä. Silloin perämies avaa sivuoven ja pyytää pelaajia jatkamaan potkimista ulkopuolella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Kööör... Eihän tuo nyt ole laskuvarjokerhon trike Jos kyseessä on http://www.airliners.net/open.file/0822001/L/ <<<--- tou laite sillä saa muuten mahdottoman hyvät kyydit!. -tommi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla