Janne Mäntymäki

Yleisurheilun EM-kisat Göteborg

21 viestiä aiheessa

Kisat ovat jo hyvässä vauhdissa. Tänään suomalaisittain mielenkiintoinen päivä, kun Pitkämäki heittää ja Frösen voi mielestäni yllättää korkeudessa. Itse veikkaan Suomelle yhtä mitalia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos yksikin tulis, niin olisi suorastaan loistava tulos. Ruotsalaiset kylläkin jahtaavat omien puheidensa mukaan ainakin viittä kultaa  :o Kyllä täysin realistista ja enää neljä uupuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän se yks mitali tule, yllättäen Pitkämäen ansiosta. Ei tuosta Keskisalostakaan näytä olevan yllättäjäks aamun karsintojen perusteella.. Eihän sitä tiedä, jos joku vois vaikka yllättää.. Esim. Frösen tänään korkeudessa(tosi realismia ;)), taikka Karjalainen moukarissa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sieltähän se tuli. Onnittelut Terolle hopeasta! :thmbup: Yllättäisiköhän O-P mitalilla? ;)

Eipä taida yllättää.

Heittää verkkoon. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OooPeellä ei pää kestä... Sortuu paineiden alla.

Valitettavasti täytyy olla samaa mieltä Ilkan kanssa. Tod.näk OP heittää kaksi ekaa verkkoon ja kolmannella jonkun 60 metriä. Toivotaan parasta, mutta pelätään pahinta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli kyllä hauska kuunnella Mertarannan selostusta  ;D Siinä oli tunnetta mukana :thmbup: Onnittelut Keskisalolle mitalista ja en olisi kyllä osannut odottaa vastaavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varmaan kukaan muu kuin Keskisalo itse (mahdollisesti) uskoi mestaruuteen. Kiva nähdä, alkaako tästä kestävyysjuoksun nousu Suomessa? Kauanko muuten kului edellisestä radalta saadusta Euroopan mestaruudesta (siis kestävyysmatkojen)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varmaan kukaan muu kuin Keskisalo itse (mahdollisesti) uskoi mestaruuteen. Kiva nähdä, alkaako tästä kestävyysjuoksun nousu Suomessa? Kauanko muuten kului edellisestä radalta saadusta Euroopan mestaruudesta (siis kestävyysmatkojen)?

En tiedä Juha lasketko maratonin tähän kategoriaan (itse kyllä laskisin) niin edellinen voitto tuli v. 2002 Münchenista Holmenin tuomana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä Juha lasketko maratonin tähän kategoriaan (itse kyllä laskisin) niin edellinen voitto tuli v. 2002 Münchenista Holmenin tuomana

Holmenin kultamitalia mitenkään väheksymättä, rupesi kiinnostamaan tuo viimeinen ratajuoksusta saatu Euroopan mestaruus..., joka on 28 vuoden takaa : Martti Vainio ja 10 000 metriä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtavaa Jukka! Onnittelut seurakaverille  ;)

En olis kyllä uskonut ihan kultaiseen mitaliin, mutta kyllähän tuo tuossa viikko sitten oli urheilukentällä vetämässä 1000m:n vetoja alle 2.40 min. vauhdilla!Vielä neljä kertaa.. Itse olin rikkomassa SM-kisarajaa 2000m:llä.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin vain kesti O-P:n hermot ja hopeaa tuli! Onnittelut. Viimeisellä olisi tullut voittotulos, mikäli O-P olisi pysynyt ringissä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnea OoPee!! Suomen mitalitavoitekkin on nyt saavutettu, vaikka siihen ei juuri kukaan uskonut!

Harmittava yliastuminen viimeisessä heitossa, olis muuten tullu kultaa.. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En voisi uskoa , mutta taisin laittaa, että tulisi se 3 mitallia Suomelle  :thmbup: . Kyllä se motivaatio ja tekee pienetkin asiat kunnolla harkoissa niin ton siitä saa ja ennen kaikkea ITSELUOTTAMUS!!!  ;) .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään tuli sitten meidän "kultapoika" takaisin kotiin. Pitihän tuota olla kentällä vastassa. Tässä olis yks räpsy.. Vilahdin oikeen maikkarin kympin-uutisissa. :P

Huomenna sitten juhlaan torille..

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään