Mikael Paulinow

19 tuuman litteät näytöt

32 viestiä aiheessa

Itse ostin 1,5 vuotta sitten LG:n mallin Flatron L1950H. Tuumia 19 ja DVI liitäntä. Ihan tyytyväinen olen ollut, paitsi että kirkkaus säätö loppuu kesken tummimmissa peleissä. Maksoi silloin 380e. Jos nyt näytön ostaisin, ostaisin laajakuvallisen. Pivot on muuten hyvä ominaisuus foorumeita ja nettiä selatessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itellä on toi Flatron L1915s, minä ja isä olaan oltu tyytyväisiä. Omasta mielestä toi LGn "toiminto" valikko on erittäin hieno lisä, eli siis se valikko mistä voi valita että haluaako esim yö kirjoituksen. Muutenkin olen sitä mieltä että LG on varsin hyvä, varsinkin hinta laatu suhteeltaan. Ehdottomasti 19" olen sitä mieltä että on mukavampi, no makuasia. Onnea vaan uuteen näytön hankintaan.  :thmbup:  :thmbup: 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

offtopic: mites tuo simulaattori "käyttäytyy" noiden laajakuvanäyttöjen kanssa?

Hyvinhän se käyttäytyy, jos koneesta potkua löytyy.

Itsellä Apple Cinema Display 23" ja en kyllä kuvasta valita. (joskus tosin siitä koneen potkusta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvinhän se käyttäytyy, jos koneesta potkua löytyy.

Itsellä Apple Cinema Display 23" ja en kyllä kuvasta valita. (joskus tosin siitä koneen potkusta)

Kerrotko lisää tuosta. Suurin osa paneleista on kumminkin suunniteltu traditionaalisen mallista näyttöä varten. Venyvätkö ne vaakatasossa täyttämään tuon monitorin?

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerrotko lisää tuosta. Suurin osa paneleista on kumminkin suunniteltu traditionaalisen mallista näyttöä varten. Venyvätkö ne vaakatasossa täyttämään tuon monitorin?

-Juha

Juu kyllä.

Simusta käyttöön resoluutio 1920 x 1200.

En juurikaan muuta pelaile. Paria autopeliä joskus ja niissäkin löytyy suoraan oikea reso.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ostin tänään viewsonicin 19" laajakuvanäytön, ja ainakin tällä hetkellä olen ollu tyytyväinen ostokseen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Tulipa sitten ostettua tämmöinen LG Flatron L1970HR-BF. Nyt kun olen sitä muutaman päivän tuijotellut, niin en ole siitä vielä vikoja löytänyt. Ainoa asia, mihin pitää totuttautua, on tuo pienempi resoluutio. Vanha 19" kuvaputki näytti 1600x1200 pixeliä. Tämä vain 1280x1024.

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään