Kirjoitettu Elokuu 14, 2006 Vastavaloon saa tällaistakin.. //T Eli epäselvyyksien välttämiseksi tästä kuvasta on kysymys. Mikä rekkari?? Tuomas varmaan tietänee vastauksen? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2006 Juu, CAY. //T Niin joo, konkarit tuntee koneet jo varjosta ja äänestä. Ulkonäöstä ei aina voi olla varma, moni kone onkin erinäköinen reissun jälkeen.?? Tähän en enää tänään jaksa hakea linkkejä mutta päätelkää itse. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2006 Löytyiskö keneltäkään kuvia lauantain polttarilennätyksestä taitolentokoneella? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 16, 2006 Tässä olis räpsyjä tältäpäivältä; Partenavia Victor G-BFBU [ attachment removed / expired ] Sitten asiaan; Bernerin rakennustarvikeliikkeen Cessna Citation XLS, "Lucky", oli platalla odottamassa kyyditettäviään. Vaihdoin pari sanaa miehistön kanssa ja pääsin kurkistamaan sisälle. 8) Tämä on suht uusi yksilö - tuli jenkeistä toukokuussa korvaamaan Citation Bravon, joka vieraili malmilla viime syksynä. Cessna Citation XLS D-CAIR [ attachment removed / expired ] Ohjaamonäkymää [ attachment removed / expired ] Matkustamoa [ attachment removed / expired ] Flight entertaiment konsolia.. [ attachment removed / expired ] Kirassia tankkiin [ attachment removed / expired ] Ja sutena taivaalle [ attachment removed / expired ]´ //Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 8, 2006 Kovin oli hiljainen Malmi International perjantai iltana, taisi pilotit olla keräämässä kuppilatiimaa Mutta jotain aina tarttuu kortille. [ attachment removed / expired ] Juha. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 8, 2006 Kovin oli hiljainen Malmi International perjantai iltana, taisi pilotit olla keräämässä kuppilatiimaa Mutta jotain aina tarttuu kortille. [ attachment removed / expired ] Juha. Kontrastia ja väriä lisää ja tuo on hieno! Strobo kruunaa tuon, hieno! //t Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 10, 2006 Jep. Tällä lailla: Ei ollenkaan tuolla lailla. Ultran noustessa ilmaan Tapanilan suunnalla ei riehunut mitään suurta tulipaloa. Eli tuossa kuvassa on värit persiillään. Äh, pakko se on kai itse korjailla.... Juha. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 10, 2006 Tässähän tämä: [ attachment removed / expired ] Minulla on vaikeuksia saada Raw Shooterista ulos kuvia joiden kontrasti olisi kohdillaan. Joudun aina säätelemään sitä vielä photoshopissa, ja se jäi tekemättä alkuperäiselle kuvalla. Juha. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 10, 2006 Minulla on vaikeuksia saada Raw Shooterista ulos kuvia joiden kontrasti olisi kohdillaan. Joudun aina säätelemään sitä vielä photoshopissa, ja se jäi tekemättä alkuperäiselle kuvalla. Vaihdappa sieltä Batch convert-välilehden vetovalikosta joku toinen väriavaruus ja testaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla