Tero Lähdesmäki

Ilmailuonnettomuuksien määrät

81 viestiä aiheessa

Tuossa Diamond DA-40:ssä on sentään sauva eikä rattia ...  8)

Pakko ihan piruuttaankin vastata: mun mielestä se on selkeä miinus timantille.  ;)

t. tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko ihan piruuttaankin vastata: mun mielestä se on selkeä miinus timantille.  ;)

t. tero

Sun pitäs, Tero, kyllä päästä lentämään oikeata lentokonetta joskus moisten vääristymien oikaisemiseksi  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sun pitäs, Tero, kyllä päästä lentämään oikeata lentokonetta joskus moisten vääristymien oikaisemiseksi  ;D

Tämä on kyllä varsin huolestuttava vinoutuma lentäjän mielessä. Amerikkalaiselle kuluttajalle suunnatut lentokoneen kaltaiset kulkuneuvot saattavat kokemattomampaa hämätä.  ;)

/Harri 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. Tästähän asiasta oli keskustelua eräässä toisessa ketjussa, jossa kyllä mainitsin, että olen toki lentänyt sauvakoneella (useammalla erilaisellakin)....olen myös lentänyt kannuspyöräkoneella....(ja muuten tähtimoottorillakin). Silti pidän enemmän ratista ja nokkapyöräkoneista. Kukin tyylillään.

t. tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikeassa lentokoneessa on kuomu ja sauva... (Sekä deltasiivet ja jälkipoltin... Mutta niitä ei varmaan tämän luokan koneisiin oikein voi vaatia  ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään