Guest tornadof36

Sähkölinjojen oksasahauslennot helikopterilla!

31 viestiä aiheessa

Ai se oli siis eri.  ;D Pahoittelut. No on se ainakin sama mikä on tässä viestissä. Matti myynyt kuvan?

Ei ole sama kuva edelleenkään ;)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole sama kuva edelleenkään ;)

No niin nyt on kuva vaihtunut. Tosin jäädään odottamaan mistä tämä löytyy ;)

Edit: Vai onko sittenkään? Mulla ainakin näyttää vielä samaa vaikka kuinka tyhjentää välimuistit yms. Muilla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ainakin kun tällä työkoneella ei tuolla sivulla aiemmin ole tullut käytyä on tuo uusi kuva jo näkyvissä. Sami onkohan sulla joku proxy tietoisesti tai vielä todennäköisemmin ei niin tietoisesti käytössä, Operaattorit tuossa jossain välissä ainakin tuntuivat tuota 'piilo proxyjen' käyttöä ja näin ollen kuvat jne saattoivat välillä olla pitkäänkin vanhoja.

Taas tässä voi huomata että palstaa lukee myös paljon alan edustajia kirjautumattomina.

Pekalle tervetuloa palstalle ihan nimenkin kera.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ainakin kun tällä työkoneella ei tuolla sivulla aiemmin ole tullut käytyä on tuo uusi kuva jo näkyvissä. Sami onkohan sulla joku proxy tietoisesti tai vielä todennäköisemmin ei niin tietoisesti käytössä, Operaattorit tuossa jossain välissä ainakin tuntuivat tuota 'piilo proxyjen' käyttöä ja näin ollen kuvat jne saattoivat välillä olla pitkäänkin vanhoja.

Hyvin mahdollista jopa todennäköistä eli eiköhän se ole vaihdettu ja homma hoidossa.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin mahdollista jopa todennäköistä eli eiköhän se ole vaihdettu ja homma hoidossa.  :thmbup:

On se vaihdettu, ja tästä eteen päin MINÄ en enään kommentoi asiaa julkisesti. Kiitos pojat vinkeistä :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään