Antton Rintala

Medal of Honor - Allied Assault

4 viestiä aiheessa

onkos täällä muita tämän klassikko pelin pelaajia. itse innostuin siihen uudestaan eilen kun asensin sen uudestaa ja rupesin pelaamaan verkossa muita vastaan... ei voi muuta sanoa, että taidot on hieman ruostuneet :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä ole pitkään pitkään aikaan tuota pelannut. Aikanaan tuon pelasin joskus läpi, mutta eipä ole sen jälkeen tullut enää pelattu...no eipä mulla sitä enään olekkaan.  :P

Verkossa en tuota koskaan pelannutkaan...silloin, kun taisi olla viellä 56 kiloinen modeemi, jos oikein muistan.

Mutta oli hieno peli ja Normandian maihinnousu kenttäkin oli kyllä todella upea. Olikos se muuten juuri tuossa MOHAA:ssa, kun oli sellainen kenttä lopussa, jossa juostiin kaasunaamari päässä jossain.  ::) Vai meneekö mulla pelit tuolta osin sekaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä ole pitkään pitkään aikaan tuota pelannut. Aikanaan tuon pelasin joskus läpi, mutta eipä ole sen jälkeen tullut enää pelattu...no eipä mulla sitä enään olekkaan.  :P

Verkossa en tuota koskaan pelannutkaan...silloin, kun taisi olla viellä 56 kiloinen modeemi, jos oikein muistan.

Mutta oli hieno peli ja Normandian maihinnousu kenttäkin oli kyllä todella upea. Olikos se muuten juuri tuossa MOHAA:ssa, kun oli sellainen kenttä lopussa, jossa juostiin kaasunaamari päässä jossain.  ::) Vai meneekö mulla pelit tuolta osin sekaisin.

nyt en kyllä muista kun siitä on niin kauan kun pelasin tuota offlinessa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän tuota joskus tuli pelattua melko ahkeraankin, mutta kyllä nykyään COD2 ja BF2 ovat ottaneet paikan itselleen..  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään