Juha Karhu

Minne menee kaikki vanhat Jepet?

5 viestiä aiheessa

-Eikö Suomessa ole mitään paikkaa mistä voi ostaa vanhoja Jeppeseniä tai muita toimivia paperi karttoja,aikoinaan oli se pulju joka möi SAS:n vanhat kartat.Ja taisin olla viimeinen ostaja sieltä.Tai eihän se paikka tarvitse Suomessa olla, jos vain muuten on luotettava ostospaikka.Eniten kiinnostaisi kaukomaitten kartat....Afrikka..Japani..Uusi-Seelanti...Jne.Eli tälläinen vanha karhu lentää mieluiten pitkin Saharaa paperilla!

FMC on" kurahousuja" varten!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Eikö Suomessa ole mitään paikkaa mistä voi ostaa vanhoja Jeppeseniä tai muita toimivia paperi karttoja,aikoinaan oli se pulju joka möi SAS:n vanhat kartat.Ja taisin olla viimeinen ostaja sieltä.Tai eihän se paikka tarvitse Suomessa olla, jos vain muuten on luotettava ostospaikka.Eniten kiinnostaisi kaukomaitten kartat....Afrikka..Japani..Uusi-Seelanti...Jne.Eli tälläinen vanha karhu lentää mieluiten pitkin Saharaa paperilla!

FMC on" kurahousuja" varten!

VACC Finlandilla on jäsenilleen moinen palvelu. Kipin kapin liittymään ja lähettelevät niitä postimaksun hinnalla. http://vacc-fin.net - ja samalla voi tehdä ne lennot verkossa niin fiilistä on enemmän vielä. :)

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Tuomas vastauksestasi,liityin VACC:iin.Mutta valitettavasti karttojen saaminen edellyttää nettilentämistä,asia joka minua kiinnostaisi kovasti.Työpaikkani vain on ammattiteatteri ja olen töissä aamut ja illat sekä välillä yölläkin,ja työviikon pituus vaihtelee 6-13 vrk:tta.Minulla jää normaali viikon aikana "lentämiseen"aikaa vain 2-3h.Joka viikko ei sitäkään,sehän on vain ammatin valinta kysymys.Eläkkeellä toivottavasti jää aikaa yrittää uudelleen,n.20v.kuluttua.Taitaa kuullostaa aika sarkastiselta!Mutta nauttikaa te kenelle se on mahdollista :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Tuomas vastauksestasi,liityin VACC:iin.Mutta valitettavasti karttojen saaminen edellyttää nettilentämistä,asia joka minua kiinnostaisi kovasti.Työpaikkani vain on ammattiteatteri ja olen töissä aamut ja illat sekä välillä yölläkin,ja työviikon pituus vaihtelee 6-13 vrk:tta.Minulla jää normaali viikon aikana "lentämiseen"aikaa vain 2-3h.Joka viikko ei sitäkään,sehän on vain ammatin valinta kysymys.Eläkkeellä toivottavasti jää aikaa yrittää uudelleen,n.20v.kuluttua.Taitaa kuullostaa aika sarkastiselta!Mutta nauttikaa te kenelle se on mahdollista :'(

Eiköhän niitä sieltä voi saada vaikkei hirveän aktiivisesti netissä lentäisikään? Ja ei siinä mitään minimimäärää ole mikä on pakko lentää, itselläkin on taas vierähtänyt varmaan pari kuukautta viimeisestä vatsim-lennosta.

On meitä monia muitakin joilla vapaa-aika on ns. kortilla.

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään