Markku Kanninen

Transweden kalustoa takavuosilta

9 viestiä aiheessa

Kesän negakokoelmien järjestämisen yhteydessä löytyi muutama otos jotka olin pannut "vähän parempaan talteen" ;)

Tuossa aikaisemmin käsiteltiin Transweden toimintaa Suomessa joten tässä aiheeseen muutama otos:

Tässä vielä SE-DEH kuva

[ attachment removed ]

Tämä SE-DHA oli Finnskin entinen OH-LSI

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Tässä tuo MD-83:n Finnairin logoilla

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

MD-87 Transwedwn logoilla:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Markku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MD-87 Transwedwn logoilla:

[ attachment removed / expired ]

Kuinkas monta MD-87 Transwedellä oli? Aikoinaan tuli mentyä tuollaisella härvelillä lomalle Ranskaan. Olisi kiva tietää jos tuo kone on juuri "se"  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Kuinkas monta MD-87 Transwedellä oli?

"Our fleet consists of 2 ex. of Boeing 757-200 (leased out), and 12 MD-83 (9 leased out), two MD-87 (leased out), three B737-300 and four B737-200 all leased out, six Fokker F-100 (three leased out), three SE-210 Caravelle 10R (two leased out, one stored). "

Eli kaksi kappaletta oli vuokralla  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinkas monta MD-87 Transwedellä oli? Aikoinaan tuli mentyä tuollaisella härvelillä lomalle Ranskaan. Olisi kiva tietää jos tuo kone on juuri "se"  :)

Airfleets.netin mukaan kaksi:

SE-DHG: ajanjaksoilla 04.08.1988-04.03.1992, 13.10.1992-11.05.1994 ja 02.01.1995-08.11.1996

SE-DHI: ajanjaksoilla 05.09.1989-17.03.1994 ja 17.01.1995-07.11.1996

Eli jos vielä muistat lentosi päivän ja se on "sopiva", niin pystyt yksilöimään koneen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-LSI poikkesi vuokra-ajan muista Finnairin Caravelleistä maalauksen suhteen.

Tässä mun kuvaamana Hesa-Vantaalla:

[ attachment removed ]

Eikä sitä oltu nimetty minkään kaupungin mukaan.

Markku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset infosta. Lento osuu tuolle ajalle jolloin molemmat koneet olivat käytössä, joten taitaapi jäädä yksilöimättä. Tuo nyt vaan sattuu olemaan ainoa kerta kun olen MD-87:n kyydissä ollut, niin siinä mielessä olisi ollut kiva tietää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä mun kuvaamana Hesa-Vantaalla:

[ attachment removed / expired ]

Eikä sitä oltu nimetty minkään kaupungin mukaan.

Markku

Kuten ei ollut OH-LSK:kaan joka oli niinikään Sterlingiltä vuokralla. Olisihan niistä toinen voinut olla vaikka Rovaniemi. LSK:n maalauskaavio poikkesi niin LSI:tä kuin Finskin omistakin koneista. Myös ulkonäkökin oli hieman erillainen muihin verraten.

http://www.airliners.net/open.file/0294137/L/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla