Kirjoitettu Elokuu 21, 2006 Kävin hakemassa Maulen pohjoisesta Rovaniemelle, kun se oli lähdössä Jyväskylään rallihommia tsiigailee, napsinpa muutaman kuvankin..Olihan sitä kaima titeleerannut toisessa threadissa ralli viikonlopun hienoimmaksi koneeksi, eipä voi ainakaan allekirjoittanut väittää vastaan. Sivu/keula rohviilia, siinäpä sitä ärjyy 235 hevosta ja repii taivaalle kuin ukkosmyrsku konsanaan..Aina nousee hymy huulille kun työntää kaasun auki. [ attachment removed / expired ] Tyyppihyväksytty experimental niinkuin jotkut Maulen koneita kutsuvat.. [ attachment removed / expired ] Paljon puhuva kirjainyhdistelmä sivuvakaajassa, tosin olen myös kuullut että Maule on STOL vain osaavissa käsissä.. [ attachment removed / expired ] Paras ja selkein ohjaamo, ainakin minun lentämistä konetyypeistä [ attachment removed / expired ] Hmm..Onnellinen mutta ah niin vakava vesikonepilotti (allekirjoittanut) [ attachment removed / expired ] Siinäpä pojat/tytöt tekee lähtöä kohti etelää ja suurajoja. [ attachment removed / expired ] Tämmöstä, ei mitään laatukuvia mutta itse diggailen enemmän tunnelmasta tjsp. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 22, 2006 Se on hieno Pistetään nyt koneesta muutama kuva Jyväskylänkin päästä [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Nyt kun näitä selaili, niin pistetään nyt sitten vielä toinenkin vesikone. Avid Flyer OH-XST starttaili vastarannalta... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla