Jari Mäensivu

Keskustelua tiedon jakamisesta (OLI: Helsinki-Vantaa lähtevät/saapuvat)

31 viestiä aiheessa

Kyllä täällä varmaan kritiikkiä kestetään ja annetaan... mutta jos sen kritiikin taso on tätä niin ei voi kuin  :'(

Tyhmä tekee tyhmän kysymyksen niin vastauksena on kaksi päivää kestävä v.........lu !

Mister Pietarisen kannattaisi katsoa viestit ensin ennenkuin kirjoittaa ! Minä en käsittääkseni "aukonut päätäni" !

Huom. siis katsoa koska ilmeisesti et yhä edelleenkää osaa lukea  :thmbup:

Kuka on se "ISO SETÄ" ja mikähän mahtaa olla se kauhean hirveän isoa palvelu jonka se setä on antanut  :o

Noniin, nyt alkaa mennä jo vähän yli, ohi ja ympäri sekä aiheesta että foorumin säännöistä tämä täysin turhanpäiväinen jahkailu ja kinastelu ... Jos palataan tuohon aiheeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, nyt alkaa mennä jo vähän yli, ohi ja ympäri sekä aiheesta että foorumin säännöistä tämä täysin turhanpäiväinen jahkailu ja kinastelu ... Jos palataan tuohon aiheeseen.

Antaa poikien nahistella nyt, kun on sille ihan oma threadi. Tätä on ihan hauska lueskella ja naureskella ;D

Pitäiskö otsikkokin muuttaa muotoon "Nahistelua tiedon jakamisesta" ? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antaa poikien nahistella nyt, kun on sille ihan oma threadi. Tätä on ihan hauska lueskella ja naureskella ;D

Pitäiskö otsikkokin muuttaa muotoon "Nahistelua tiedon jakamisesta" ? ;D

Älä muuta, isojen poikien keskusteluhan tämä on  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä muuta, isojen poikien keskusteluhan tämä on  ;D

Ihan oikeasti siis mun puolesta asia on jo läpi käyty moneen kertaan, mutta miks sun pitää ihan oikeasti pitää tota sävyä noissa sun kommenteissa? Itse olen ainakin yrittänyt pysyä ihan asialinjalla niin eikö sen siinä voisi pitää, eikö sekin jo jotain kerro jos sinun edellinen kommentti poistettiin tai poistit sen itse? Ja todeelakin kun tämä olisi "isojen poikien" keskustelua, musta vähän tuntuu että muiden on aika vaikea uskoa sitä asiaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse aiheeseen eli tiedon jakamiseen palataakseni... Jos te tiedätte jotain (erikoisesta koneesta yms.), mutta ette halua kertoa sitä, niin pitäkää se turpa kiinni sitten. Viestit, jossa vaan vihjaillaan, että "kyllä jotain harvinaista on tulossa" mutta ei kerrota mitä/milloin, vaikka kirjoittaja sen selvästi tietääkin, on ihan turhanpäiväisiä. Hauskaahan se varmaan on kattoa kun pilkkihaalariteutonit tuskissaan miettii mitä on tulossa kun kirjoittaja ite tietää tasan tarkkaan mitä, ja käytännössä deppisähke lähetetään omaan kännykkään, mutta v***umaista käytöstä anyway.

:thmbdn:

Eräille henkilöille muistutukseksi, että itse ootte myös joskus olleet aloittelijoita spottauksessa (teutoneita!!!!111) vaikka nyt ois miten kalliit kwanonit ja hyvät tiedonlähteet. Päästetään vähän sitä kusta pois päästä, eiks je?

Disclaimer: Tätä viestiä ei ole suunnattu millekään tietylle rekisteröidylle yhdistykselle tai yksityishenkilölle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään