Kirjoitettu Elokuu 30, 2006 Oulunsalossa ilmavoimien ampumaleirien päätteeksi oli useita lentonäytöksiä. Tuo 1962 ohjelma noudattelee v.1960 näytösohjelmaa, lisäksi hekoja ja laskuvarjohyppyjä. [ attachment removed / expired ] Tuossa 1965 näytöksessä oli muistaakseni MG. [ attachment removed / expired ] Markku ps. mutta onko kellään valokuvia näistä tai muista 60-luvun näytöksistä ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2006 Hmm....vuoden 1962 näytökseen lippu maksoi 400 mk ja vuoden 1965 näytökseen 1 mk. Olikos se juurikin niin, että tuossa välissä markan arvosta otettiin 2 nollaa perästä pois? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2006 Kiitos Markulle hienoista kuvasarjoista . Vamppia ei ole liiemmin nähty. Paristartit ovat näyttäviä. Tuosta pääsylipusta tuli mieleen, että on tuolla Fougan-logolla se on jo keräilyharvinaisuus . Itse olen myös aina ottanut pääsyliput talteen. 60-luvulta ei ole kertynyt muita kuin muistikuvia. Samoin 70-luvulta. Rissala '77 oli ensimmäinen näytös missä oli isäukon wanha Agfa mukana. Mielellään kyllä näkisi lisää näitä 60- ja70-luvun näytösten kuvia. Eikös 1974 ollut Seutulassa lentonäytös...? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2006 Hmm....vuoden 1962 näytökseen lippu maksoi 400 mk ja vuoden 1965 näytökseen 1 mk. Olikos se juurikin niin, että tuossa välissä markan arvosta otettiin 2 nollaa perästä pois? 1.1.1963: rahauudistus: kaksi nollaa pois markasta http://fi.wikipedia.org/wiki/Markka Muistaakseni 1964 tuli ensimmäinen hopemarkka...hopeisina pysyivät vuoteen 1969...kunnes nikkeli päihitti hopian. T: ex-numismaatikko jr. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2006 Kiitos Markulle hienoista kuvasarjoista . Vamppia ei ole liiemmin nähty. Paristartit ovat näyttäviä. Tuosta pääsylipusta tuli mieleen, että on tuolla Fougan-logolla se on jo keräilyharvinaisuus . Itse olen myös aina ottanut pääsyliput talteen. 60-luvulta ei ole kertynyt muita kuin muistikuvia. Samoin 70-luvulta. Rissala '77 oli ensimmäinen näytös missä oli isäukon wanha Agfa mukana. Mielellään kyllä näkisi lisää näitä 60- ja70-luvun näytösten kuvia. Eikös 1974 ollut Seutulassa lentonäytös...? Mulla on ensimmäiset lentonäytöskuvat v. 1975 joista vois tehdä tänne jossakin vaiheessa sarjan.(kiinnostaisko? ) Sullakin, Jukka, on joitakin mun kuvia sieltä... Markku Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2006 Eikös 1974 ollut Seutulassa lentonäytös...? Taisipa tuollainen olla, muistaakseni Frecce Tricolori oli pääesiintyjä, mutta ne pari diaa, jotka otin, ovat kadonneet molekylääriavaruuteen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2006 Mulla on ensimmäiset lentonäytöskuvat v. 1975 joista vois tehdä tänne jossakin vaiheessa sarjan.(kiinnostaisko? ) Kaikkea sää kyseletkin... kuvia peliin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 1, 2006 Skannaukset keskittyy nyt muihin aiheisiin joten aikanaan... Markku Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla