Lasse Kaila

BAX Global Flight 705BX ja raedamagea

9 viestiä aiheessa

Lainaus spämmimeilistä:

 

This is an old  B-727.

Last night around 2300 (Aug. 10) BAX aircraft flight 705BX encountered

severe weather over Alberta Canada.The aircraft was cruising at 35,000

feet when it encountered tennis ball sized hail.  The pictures below

show some of the damage.A ll landing lights were destroyed, as was the

radar.  The crew was forced to make a "blind" emergency landing.  Upon

safe return to the ground the first officer and flight engineer quit. 

It is expected that the aircraft is a total loss as its structural

integrity has been compromised.  The ol' Boeing Tri-Motor made it

through, though.

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Vähän on Wanha rouwa saanut täppiä =/ Toi kuitenkin miehet turvallisesti alas viimeisenä palveluksenaan.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ohhoh! Tommoset tapaukset taitaa olla melko harvinaisia... Muistan joskus kun SAS:n mädäri koki samankaltaisia kolhuja, oliko peräti Vantaalle lentäessään (?) ??? No, jokatapauksessa, näyttäs olevan förstin ikkuna aika viimisillään... onneksi ei ehtinyt kokonaan rikkoutua... :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ohhoh! Tommoset tapaukset taitaa olla melko harvinaisia... Muistan joskus kun SAS:n mädäri koki samankaltaisia kolhuja, oliko peräti Vantaalle lentäessään (?) ??? No, jokatapauksessa, näyttäs olevan förstin ikkuna aika viimisillään... onneksi ei ehtinyt kokonaan rikkoutua... :)

 

Tais olla kun SAS:n mädäristä meni viimekesän ukkosmyrskyjen aikoihin nokkakartio palasiksi lähestymisessä Hesaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Olen tuttavani lentokapteenin jutuista käsittänyt että nuo raekuurot ovat melko yleisiä,eli ainakin kerran kaksi jokaiselle kipparille näitä sattuu,finnairin koneillekkin näitä,ei tosin aivan ikkunat muussina sattunu.

Eli keula haulikolla ammutun näköinen,tutka pois pelistä jne.kerrottuja juttuja muttei syytä epäillä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Upon safe return to the ground the first officer and flight engineer quit. 

 

Mainitsemisen arvoinen asia  ;D  "..kele lentäkää itte näitä romujanne.. mulle riitti!!" ja korkki auki...

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Eikös jossain päin maailmaa ole kone syöksynyt maahankin sen vuoksi kun molemmat moottorit hajosivat rakeiden/jäätymisen takia?

 

Tarkoittanet tätä DC-9:ää:

 

http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19770404-1〈=en

 

Sama Wikipediassa:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Southern_Airways_Flight_242

 

Sitten vielä yksi 727, joka meni lunastuskuntoon rakeiden takia:

 

http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19990422-1〈=en

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään