Hannu Salonen

Cargolux yms. efhk 2.9.06

6 viestiä aiheessa

Toisessa aiheessa oli juttua onko CV:llä keula auki tänään vai ei - oli se. Mukaan muutama jo monta kertaa nähty setti, mutta kerta kiellonpäälle. Oli todella harmaa keli vaikka ihan aamu lupaili muuta.

[ attachment removed / expired ]

Rahtarit

Fiilistelyn yritys - hemmetin joriinit ja kaupanpäälle vielä epätarkka peltilintu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukavia kuviahan nämä! :) 3. ja viimeinen kuva omat suosikkini, vielä kun olisi tuo falcon ollut terävä ja nuo risukot tiessään niin :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa viimeisessä kuvassa on hyvät ainekset vaikka mihin, vielä kun olisi vähän isompi kone ja aavistuksen lähempänä 8)

Silmiä hivelevää jälkeä siitäkin huolimatta  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin aamulla 04L:n päässä odottamassa konetta. Oli aika sankka sumu vielä tuntia ennen kuin 747 nousi :'( Onneksi sumu hälveni vartissa ??? ja Cargolux näkyi hyvin  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin aamulla 04L:n päässä odottamassa konetta. Oli aika sankka sumu vielä tuntia ennen kuin 747 nousi :'( Onneksi sumu hälveni vartissa ??? ja Cargolux näkyi hyvin  :)

Pakko myöntää että olin ihan rikki rotaatiokivillä koska sumu oli sellainen että koneen ääni kuului noustessa mutta ei näkynyt - itse olin vihdoin päässyt "aamumestoille" ja vielä 747 on lähdössä, mutta onneksi se hemmetin sumu hieman hälveni.

-hannu-

ps. Ollin kommenttiin: kiitos!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla