Guest heino

F1 tallin siirrot lentorahtina

15 viestiä aiheessa

Miettinyt usein Formula kisaa katsoessa millä ja minkä yhtiön koneella ne kuskaa F1 autoja ympäri maailmaa niikuin nyt Melbournesta Malesiaan ja mahtaa se maksaakin jonkun verran koko kisa tallin siirto.

 

Vai onko formula talleilla omat rahtikoneet joissa peräportti tai koneen nokkaosa nousee pystyyn sillä tuskin sivuovesta mitään formulaa tungetaan rahtitilaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eipä vormulat varmaan niitä hankalimpia rahdattavia ole, kun ovat kumminkin keveitä ja matalia. Varikkokamat, varaosat ym. on paljon isompi tavaramäärä kuin autot.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eipä vormulat varmaan niitä hankalimpia rahdattavia ole, kun ovat kumminkin keveitä ja matalia. Varikkokamat, varaosat ym. on paljon isompi tavaramäärä kuin autot.

 

Ja kuskeja varten tarvitaankin oma koneensa, kun ovat täynnä itseään ;D

 

Edit: Kyllä, oli pakko.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässä nyt on muutama formula 1 liittyvä kone.

Michael Schumacher http://www.airliners.net/open.file/525315/M/

Nelson Piquet (lopettanut kylläkin) http://www.airliners.net/open.file/485720/M/

Niki Lauda http://www.airliners.net/open.file/480413/M/ ja http://www.airliners.net/open.file/505882/M (ei nyt suoranaisesti liity Formuloihin)

Frank Williams http://www.airliners.net/open.file/475794/M/

Flavio Briatore http://www.airliners.net/open.file/448329/M/

Formula One - Flight Operations http://www.airliners.net/open.file/364873/M/

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Veikkaanpa silti, että tuolla koneella ei ainakaan kukaan Sauberin kuskeista eikä ylemmästä henkilökunnasta pörrää...

 

Ei varmaankaan. En sitten tiedä, onko tuo kovinkaan paljon hitaampi lyhyemmillä lennoilla euroopan sisällä. Melbourneen tuolla tuskin kannattaa lähteä päristelemään.

 

-Juha

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei varmaankaan. En sitten tiedä, onko tuo kovinkaan paljon hitaampi lyhyemmillä lennoilla euroopan sisällä. Melbourneen tuolla tuskin kannattaa lähteä päristelemään.

 

-Juha

 

Niin, totta. Ja pahahan meidän on mennä mitään sanomaan. Pitäisi vissiin soittaa Kimille ja kysyä että mihin ne käytti tuota konetta hänen Sauber-aikoinaan ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin, totta. Ja pahahan meidän on mennä mitään sanomaan. Pitäisi vissiin soittaa Kimille ja kysyä että mihin ne käytti tuota konetta hänen Sauber-aikoinaan ;D

Ei tarvi soittaa... Taisi olla vuonna 2001 kun Itävallan osakilpailussa näin Mr Raikkosen kiipeävän ko koneeseen Zeltwegin kentällä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei tarvi soittaa... Taisi olla vuonna 2001 kun Itävallan osakilpailussa näin Mr Raikkosen kiipeävän ko koneeseen Zeltwegin kentällä.

 

Niin just. Niin sitä pieni ihminen taas oletti ihan päin prinkkalaa :P Kyllähän tuolla tosiaan lyhyillä lennoilla (Itävalta-Sveitsi väli esim) lentää ihan yhtä nopeasti, jos ei jopa nopeammin, kuin esim jollakin jetillä. Ja ei siinä mitään, kyyti on viime kesän kokemuksella ihan tasaista, joten kait se Räikkösellekin kelpaa :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Veikkaanpa silti, että tuolla koneella ei ainakaan kukaan Sauberin kuskeista eikä ylemmästä henkilökunnasta pörrää...

 

Eikös tuo pilatus ole erinomaisen suorituskykyinen kone ja se taitaa olla mm. Australian lentävien lääkärien käytössä. Siellä matkat ovat pitkiä ja kiire luultavasti toisinaan kova. Euroopan sisäisillä lennoilla tuo siis lienee kelpo peli.

 

EDIT: http://www.airliners.net/open.file/404563/L/

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo pilatus ole erinomaisen suorituskykyinen kone ja se taitaa olla mm. Australian lentävien lääkärien käytössä. Siellä matkat ovat pitkiä ja kiire luultavasti toisinaan kova. Euroopan sisäisillä lennoilla tuo siis lienee kelpo peli.

 

EDIT: http://www.airliners.net/open.file/404563/L/

 

Juu, kyllähän tuo tuntui kulkevan ihan kivasti...

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Terveiset Kuala Lumpurin lentokenttahotellista!

 

Ensimmaiset F1-autot saapuivat tanne keskiviikkoaamuna paikallista aikaa kello 0950 Malaysia Airlines Cargon jumbolla ja kyseessa olivat Ferrari ja Sauber. Lehtiartikkelissa (The New Straits Times) asiaa taalla hoitava herra kertoi F1-sirkuksen kulkevan kaikkiaan viidella jumbolla. Normaalisti Malesian Grand Prix'n kuljetukset on hoitanut kokonaan MASkargo, mutta tana vuonna heilta on vain kolme jumboa kahden muun tullessa toiselta lentoyhtiolta.

 

Timo N

CX043

Cathay Pacific VA

 

PS En siis ole taalla kuitenkaan kisoja katsomassa vaan muuten vaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään