Sami Vesala

Kysymys ilmailuskannerista: Uniden UBC 72XLT

7 viestiä aiheessa

Terve taas!

Kuten aikaisemin sanoin, on Maycom ainakin väliaikaisesti myyntikiellossa, ja skanneri piti hommata. kouraan tuli tälläinen Uniden UBC72XLT tyyppinen skanneri. Nyt ongelmana on se, että kentällä kokeiltuani, jouduin huomaamaan, että jotkut koneiden takaisinselvitykset eivät kuulu, tai kaikki tornin puheet eivät kuulu skanneriin, mutta kaverin maycomiin ne kuuluvat. Eniten minua hämää tämä taajuuspankkitoiminto. Jos jollain on myös tämä ko. vekotin, nin voisiko kertoa, miten kanavat kuuluisi oikeaoppisesti tunkea skanneriin kuunteluun?

Kiiitooshhh....  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin sitäkin. Kohinasalpaa olen ruuvaillut edestakaisin, mutta sama homma. Tosin tällä viikolla menen uudestaan kentälle, ja nyt kotona olen "tyhjentänyt" koko muistin, ja tuunannut vain EFESin ja Turun Tornin. Kentällä otan vielö Tampereenkin pois, ja kokeilen sitten.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun skannerissa (joka tosin ei ole Uniden, mutta "taajuuspankit" löytyvät) on "delay" toiminto joka pitää kanavan auki vielä hetken lähetyksen loppumisen jälkeen. Ehkä sinun skannerista löytyy jotain samantyyppistä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotain EU juttuja. Näin sanottiin ainakin yhteyspisteestä, mistä yritin tilata.

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,55831.msg607236.html#msg607236

Kuulostaa WEEE ja RoHS direktiiveiltä. Ensimmäinen koskee käytöstä poistetun elektroniikkaromun kierrätystä ja jälkimmäinen kieltää tiettyjen aineiden kuten lyijyn käytön elektroniikkalaitteissa. Eli jos vaikka laitteissa on tinalyijyllä tehtyjä juotoksia, niitä ei saa enää myydä EU:n alueella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään