Harri Koskinen

ASEM-kokouksen koneita

146 viestiä aiheessa

Kiinalaiset saapuu, tämä jumbo meinasi yllättää viekkaasti kun oli niin mukavaa juttuseuraa ;)

Tuli hivenen kiire...

[ attachment removed / expired ]

Hivenen puskilla "ehostettu" laskukuva.

Hienosti oli koneet kiillotettu, loistivat kuin juu********  ;D

Laskutelineetkin näytti täysin tahrattomilta  :thmbup:

Mersuhan oli siis tilava-auto ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

VN-A149:

Mistäs tuo kuva on otettu, kun itse yritin olla tuolla puolella niin poliisit oli heti hätistelemässä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi Vietnam Airlinesin triplaseiska on aivan käsittämättömän upean näkönen. Tollaset värit ne pitäis triplaseiskoissa olla! Muutenki on hienoa kattoa miten mahtavia herkkuje EFHK:lle tulee nyt ja spottausverkostossakaan ei nyt ole valittamista!

Kiitos kaikille kuvista  :)

Muok: Garudan kuvasta näkee hyvin kuinka valtava laitos tuo 777 on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Mistäs tuo kuva on otettu, kun itse yritin olla tuolla puolella niin poliisit oli heti hätistelemässä?

Veikkaisin businessterminaalin vieressä olevaa porttia, siellä olin itsekin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Veikkaisin businessterminaalin vieressä olevaa porttia, siellä olin itsekin.

Jep. Sieltäpä hyvinkin. Tänään aamupäivälläkin kävin siellä kuvaamassa. Turvallisesti poliisin valvovan silmän alla.. ;)

Thaimaa (HS-TYR)

Malta (9H-AEE)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muok: Garudan kuvasta näkee hyvin kuinka valtava laitos tuo 777 on.

Jospa tuo Garudan kone kuitenkin olis A330-300.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo'o. Ei ole ASEM paljoa muuta aiheuttanut kun vitutusta ;D No joo, onhan siellä ihan jees koneita jne, mutta sää on ollu taas niin yhteistyöhalunen ja kaikki kiinnostava saapuu vähintäänkin pilkkopimeässä tai vesisateessa, tervetuloa Suomen syksyyn :laugh:

No joo, pari yritystä eiliseltä päivältä mikäli jotain vielä jaksaa kiinnostaa nämä nähdyt koneet.. ::)

TNT:n paikalla oleva JAFfin B744 oli ihan mukava kuvata 21mm:llä.. Harmi ettei paistanut kunnolla.

Vaikka Garuda olikin eri yksilö kun viimeks, niin tällä kertaan edes vähän paremmat kuvat vrt. edelliseen kertaan (samasta paikasta keskellä yötä ;D)

Jossain välissä kun odotettiin Tsekkiläisten tupoa niin tuli vedostettua tämä T7, jopa minä sorrun ei-sideshottiin tämän konetyypin kohdalla :-[

Pimeä rupes pukkaamaan päälle..

Ja sitten kun tosiaan ne harvinaiset saapuu niin onkin jo mukavan pimeää ::) Yrittäkää kestää laadusta huolimatta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TNT:n paikalla oleva JAFfin B744 oli ihan mukava kuvata 21mm:llä.. Harmi ettei paistanut kunnolla.

Kloonaamalla rojut lähtee..  ;D

Jossain välissä kun odotettiin Tsekkiläisten tupoa niin tuli vedostettua tämä T7, jopa minä sorrun ei-sideshottiin tämän konetyypin kohdalla :-[

Ihan hyvä, noista saa ihan mukavia otoksia muutenkin, varsin hämärässä kun maalipinta kiiltää kivasti. Ja tuollainen verryttely avartaa mieltä ;)

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kloonaamalla rojut lähtee..  ;D

Ihan hyvä, noista saa ihan mukavia otoksia muutenkin, varsin hämärässä kun maalipinta kiiltää kivasti. Ja tuollainen verryttely avartaa mieltä ;)

//T

Noi lavetit on niin matalia ja lähes assun värisiä niin ei ne mua ainakaan häiritse niin että pitäis kloonaamaan ruveta, muutenkaan siitä pidä vaikka sitä harrastankin aina silloin tällöin ;D

Joo pitää kattoa mitä saa aikaan tosta T7:sta illalla jos jaksais kentällä käydä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro.

Pari räpsyä sunnuntailta.

Belgialaiset

Hollantilaiset.

Tanskalaiset.

Luftwaffe A310

Italian ihmeet.

Ranskalainen tiedusteluosasto.

Heti perään, vähän isompaa.

Espanjan A310

// Valtteri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Espanjan A310

// Valtteri

Kävin tänään lemminkäisellä ja näin saman espanjan koneen, mutta jäi vaivaamaan noi kyljessä olevat numerot (45-50)

löytyykö keneltäkään mitään järkevää selitystä?? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, vai tuli sieltä tuommosta vielä tänäänkin. Noh kannanpa omankin korteni tähän harvinaislaatuiseen kekoon ja ilahdutan teitä pokkariversioilla ;D

1.Aikajärjestyksessä laitellaan... Elikkä lauantai aamuna Epsanjalaiset edustettuna.

2. Korean kulkupeli. Jotenkin tulee eräs limsamerkki mieleen tuosta Korean Airin logosta :laugh:

3. Tämä tripla oli täysi yllätys, ei ollenkaan hassumpi aloitus päivälle... :thmbup:

4. CS-DFV

5. Tämä jos mikä tuli "puun takaa"

6. Saapasmiehet ::)

7. Laiska kaukomatkalainen

8. Päivän pettymys :thmbdn: Eikö enää pienempää hangaarista löytynyt? :(

9. Eipä ole päätähuimaava tämänkään kärkiväli ;D

10. Mutta sen sijaan, tämän on... ;)

11. Aurinko laskee selkäsi taa :P

12. Indonesialaiset suvaitsivat tulla vielä viimeisissä valon rippeissä.

13. Sitten tänä aamuna oli saapuneena kaivattua itärautaa :thmbup:

14. Olisin kyllä toivonut Thaimaalaisiltakin jotakin hieman omaperäisempää :-\

15. Puoli kahdeksan aikoihin piipahti N944H :) Perhanan sauva :-[

16. Tämän parempaa kuvauspaikkaa en löytänyt Brunein jumbolle :'(

17.Ei aavistustakaan miksi, mutta Japskien jumbon myllyt pyöri kymmenen aikoihin ???

Semmonen bongailuviikonloppu, nyt ei kyllä voi vähään aikaan valittaa, ettei koskaan saa kuvattua mitään erikoista :laugh: Kimmolle erityiskiitos kyydittelystä ja hyvästä seurasta!

Kommentit ja palautteet aloittelijalle ovat aina tarpeen! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin tänään lemminkäisellä ja näin saman espanjan koneen, mutta jäi vaivaamaan noi kyljessä olevat numerot (45-50)

löytyykö keneltäkään mitään järkevää selitystä?? ???

Rekisteritunnus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei aavistustakaan miksi, mutta Japskien jumbon myllyt pyöri kymmenen aikoihin ???

Oletko varma, että ne oli päällä? Sillä APU pauhasi ja tuuli pyöritti turbiinia ainakin silloin kun itse olin paikalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko varma, että ne oli päällä? Sillä APU pauhasi ja tuuli pyöritti turbiinia ainakin silloin kun itse olin paikalla.

No en ole ihan varma, mutta todella kova ujellus ja rankka lämpövareily heti "kakunpursuttimien" takana. Ehti loppua siksi kunnes kaivoin kameran :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liittyiköhän ASEMiin kun KLM:n MD11 laskeutui 22R:lle tuossa 15.30 tänään sununtaina....?

Kelmin ykstoistaset ei täällä päin ainakaan millään reitillä ja sitä kautta diverttauksella Helsinki-Vantaalla kyllä liiku.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kelmin ykstoistaset ei täällä päin ainakaan millään reitillä ja sitä kautta diverttauksella Helsinki-Vantaalla kyllä liiku.

Tänään piti tulla PH-KCK vinnairille huoltoon  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No T.22-1 mutta a.netissä (vaikka se ei ole paavi) on merkattu t22.1/4550.  ;)

T.22-1 / 45-50 tarkemmin ja sitten kannattaa seuraavaksi vaikka laittaa a.nettiin kuvia niin saat selville mitä 45-50 tarkoittaa  ;) ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

T.22-1 / 45-50 tarkemmin ja sitten kannattaa seuraavaksi vaikka laittaa a.nettiin kuvia niin saat selville mitä 45-50 tarkoittaa  ;) ;)

;) Joo nyt tiedän mitä se tarkoittaa, mutta pidän sitä edelleen rekkarina (osa sitä), vaikka koodi onkin ;);)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä koska en ollut paikalla, mutta ainakin kuvassa kaverilla on kuulosuojaimet päässä, niin tuskin niitä kukaan käyttää pelkän APUn ollessa päällä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla