Guest MD

Parhaat Hampurilaiset

430 viestiä aiheessa

Tässä ketjussa on kovasti hehkuteltu In-n-Out hampurilaisketjun burgereita.

Menu on asiallisen simppeli: Hampurilainen, juustohampurilainen tai tupla-juustohampurilainen.

Varsinaisen menun lisaksi on olemassa "not-so-secret menu":

double meat (tupla lihat), three-by-three (tripla lihat), four-by-four (4xlihat), Grilled Cheese (lisajuustot), protein style (ei sampylaa) ja animal style (ylimaaraista paistettua sipulia).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varsinaisen menun lisaksi on olemassa "not-so-secret menu"

Ja tilauksesta saa vieläkin isompia burgereita. Mutta tuo linkin "kerros" ei enää näytä kovinkaan herkulliselta.

Sen sijaan tuon Ahdin tuplajuustokuvan jälkeen alko kyllä välittömästi himottamaan. Kuitenkin jo yli vuosi edellisestä kerrasta...

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No Mäkkäriltä löytyy tietty El Maco ja QP, mutta Scanburgerin "katkaburger" on majoneesipaukkujen kunkku. Lihaa ja katkarapumajoneesia.... tunnetko sepelvaltimoittesi tukkeutuvan? ;D

Sairaan hyvä mättö silloin tällöin. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, eiks kukaan ilmailijoista ole syönyt Jämillä burgeria? Eiköhän sitä pidä antaa ääni Jämin burgereille. Ainakin kokoanaisuus voittaa. Funtsikaa: Kesäilta, Jämin terassi....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, eiks kukaan ilmailijoista ole syönyt Jämillä burgeria? Eiköhän sitä pidä antaa ääni Jämin burgereille. Ainakin kokoanaisuus voittaa.

Jämin burgerit noin yleensä on kyllä loistavia, mutta olikos se Jämiburger, joka on kokonsa puolesta lähinnä vitsi :P Kokolihatupla ananaksella ja juustolla on kyllä huippu :)

Funtsikaa: Kesäilta, Jämin terassi....

....ja tuoppi kylmää keskikaljaa. Siinä ei paljon burgereita enää tarvita ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja tuoppi kylmää keskikaljaa. Siinä ei paljon burgereita enää tarvita ;D

Mutta Mikko hyvä, eihän alkoholi ja ilmailu sovi yhteen.... ::);)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Burger King pienenpää purilaisia:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/08/13861&ext=rss&ls=talentum

Itse en kyllä jaksa ymmärtä miten jotkut kehuu Burger Kingiä.

Pihvin polttaminen kuuluu ilmeisesti reseptiin kun olen toki

useassaa maassa käynyt Burger Kingissä ja joka paikassa

pihvit palaneita.

Toki viimeksi kun kävin Burger Kingissä luki kassakoneen

ruudulla "Welcome to Berger King"  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt eikun kokeilemaan Sipoon Gumbostrand nimisessä paikassa olevaa kioskia, hyvä palvelu ja eväät erinomaiset.

Paikka löytyy etsimällä kuukkelilla. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kauhajoelta kajahtaa!

Kauhajoen keskustassa on kuuluisa Antin Autogrilli. Sieltä kun ostaa Amerikkalaisen hampurilaisen, ei jää nälkä kurnimaan nälkäisimmältäkään.

-Kari-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uutiset kertovat että:

Hampurilaisketju Burger King taistelee nousevia kustannuksia vastaan myymällä samaan hintaan vähemmän. Ketju aikoo pienentää pihvejä Whopper Jr. hampurilaisissaan, jotka maksavat yhden dollarin.

Että seurailkaapa tarkkana, milloin leikkuri iskee Mäkkärin 1€ juustohamppariin (on muuten paikkakuntia, joissa juusto on noussut kesän aikana 1,10 €:een).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uutiset kertovat että:

Hampurilaisketju Burger King taistelee nousevia kustannuksia vastaan myymällä samaan hintaan vähemmän. Ketju aikoo pienentää pihvejä Whopper Jr. hampurilaisissaan, jotka maksavat yhden dollarin.

Oletkos tämän sivun ylälaitaa lukenut?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/08/13861&ext=rss&ls=talentum

pihvit palaneita.

Samat sanat, parillakin eri reissulla Kingissä käydessä sapuskat olleet aika heikkoja.

Mikäli joku kingiä väittää paremmaksi kuin esim. maccia niin voisi joskus ihan oikeasti käydä ensin syömässä molemmissa paikoissa, ainakaan ruoan perusteella Burger king ei peittoa edes heseä, puhumattakaan macista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

pihvit palaneita.

Toki viimeksi kun kävin Burger Kingissä luki kassakoneen

ruudulla "Welcome to Berger King"  ;)

Ja hygienia jyllää http://www.youtube.com/watch?v=a1iyN7Y-jJQ

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäli joku kingiä väittää paremmaksi kuin esim. maccia niin voisi joskus ihan oikeasti käydä ensin syömässä molemmissa paikoissa, ainakaan ruoan perusteella Burger king ei peittoa edes heseä, puhumattakaan macista.

Niin no, makuasioitahan nämä. Itse olen syönyt sekä Macin että BK:n ravinteleissa Jenkeistä Singaporeen ja Köpiksestä Uuteen-Seelantiin ja omasta mielestäni BK pesee Mäkkärin viis-muna. Ai niin, parempi puolisko on toiminut ravintolapäällikkönä McD-mestassa ja hänenkin mielestään BK:n hampurilaiset voittavat oman firman tuotteet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään