Kirjoitettu Lokakuu 10, 2008 Pikaruokamainonta vs. todellisuus: http://www.thewvsr.com/adsvsreality.htm Onko ihmekkään kun mainosten ruuat ovat oikeasti muovia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 10, 2008 Onko ihmekkään kun mainosten ruuat ovat oikeasti muovia. Kyllä ennemminkin, ainakin minun silmään, nimenomaan moni noista oikeista annoksista näyttää enemmän muovisilta, kuin mainoskuvissa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 10, 2008 Kyllä ennemminkin, ainakin minun silmään, nimenomaan moni noista oikeista annoksista näyttää enemmän muovisilta, kuin mainoskuvissa Usko pois. Joskus yläasteella kaupallisten aineiden tunnilla näytettiin video jossa noita mainosruokia oikeasti värkättiin muovista. Niillä oli monenlaista keinoa takataskussa jolla muovi saatiin näyttämään ruualta, en vaan enää muista mitä ne olivat. Muovista saa kuitenkin tasalaatuisempaa tavaraa helpommin kuin oikeasta ruuasta ja se pysyy paremmin kasassa kuvauksissa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 10, 2008 Usko pois. Joskus yläasteella kaupallisten aineiden tunnilla näytettiin video jossa noita mainosruokia oikeasti värkättiin muovista. Niillä oli monenlaista keinoa takataskussa jolla muovi saatiin näyttämään ruualta, en vaan enää muista mitä ne olivat. Muovista saa kuitenkin tasalaatuisempaa tavaraa helpommin kuin oikeasta ruuasta ja se pysyy paremmin kasassa kuvauksissa. Kyllä vain! Leipurikondiittoritkin opiskelevat oikean paakaamisen ohella tekemään mm. näyteikkunasomisteita. Tyttäreni valmistuessaan ruokataiteilijan jaloon ammattiin tekaisi vaarilleen joululahjaksi komean talvimaisemakakun, jonka runko oli styroxia jne. Sokerikuorrutus oli kuitenkin aitoa kamaa, nam! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 10, 2008 Usko pois. Uskon uskon, ja tiedänkin. Olen myös joutunut lukemaan jotain markkinointijuttuja joskus aikoinaan koulussa ja jostain syystä juurikin hampurilaiset jne. ovat varmaan se yleisin esimerkki oppimateriaaleissa "kuluttajien huijaamisesta" Mutta sanoin vain, että noissa kuvissa se "end product" näyttää enemmän muoviselta, kuin mainoskuva Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 10, 2008 Jostain luin taannoin käytännön kikkoja siitä, miten noita houkuttelevia mainoskuvia mm. hampurilaisista, oluttuopeista ja muista tuotteista tehdään. Koitin googlettaakkin, mutta en ensihätään nyt löydä. Burgerit ovat kyllä ihan aitoa kamaa, mutta ilmavuutta ja kokoa niihin saadaan kuvaksissa pistämällä esimeksiksi hammastikku sisälle pystyyn. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 10, 2008 Yummy yummy! http://www.fake-foods.com/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 11, 2008 Onkohan tässä ketjussa on mainittu (en jaksanu lukea myönnän) Tampereen Finlaysonin tehdasalueen yhteyressä oleva jenkkiretropaikka, missä olen valehtelematta syönyt elämäni parhaan hampurilaisen, ja voin vakuuttaa että syötävää oli riittävästi http://www.finlaysoninalue.fi/info/alueenyritykset/classicamericandiner.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2008 Mies popsi 6,8 kilon hampurilaisen http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810178441292_ul.shtml Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2008 Onkohan tässä ketjussa on mainittu (en jaksanu lukea myönnän) Tampereen Finlaysonin tehdasalueen yhteyressä oleva jenkkiretropaikka, missä olen valehtelematta syönyt elämäni parhaan hampurilaisen, ja voin vakuuttaa että syötävää oli riittävästi http://www.finlaysoninalue.fi/info/alueenyritykset/classicamericandiner.html täytyy kompata tätä, American dineristä ei nälkäisenä tarvi lähteä... BurgerKingissä mäkin siösin jos sellainen täällä olisi, mutta nyt tulee singahdeltua aika tasaisesti mäkin ja hesen välillä. Hese ehkä vie voiton, kun Porin mäkkäri on tuolla "kaupungin laidalla" joten sinne pitää erikseen autolla lähteä... Vaikka viisaintahan nää olis jättää kokonaan rauhaan, mutta silloin tällöin herkuttelu ei maata eikä terveyttä vielä kaada. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Nyt reissussa on jälleen ollut pariin otteeseen mahdollisuus puraista "Kunkkulan" Whopperia. Sitä puriessa ei kyllä tule mäkkiä eikä heseä ikävä. Tuli tässä männäviikolla oikein erikseen katseltua sitä purtavaa, ja erikosplussat Whopper saa rapeasta salaatista, sipulista ja tomaatista. Mäkkärin ja hesen salaatit kun ovat joko kaameaa silppua tai vetistä moskaa siellä leipien välissä. Ja kyllä grillattu pihvi aina paistetun maussa voittaa 8) Äkkiä nyt vaan niitä Kunkkuloita Suomeenkin! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/08/925196 Onko kukaan käynyt tyyppaamassa leivän ja jauhenlihan? Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Entäs onko kukaan kokeillut tuota Kunkkulan "Angry Whopperia"? Kuulostaa ainakin mukavan tuliselta meikäläisen makuun... Angry WHOPPER® A ¼ pound* of flame-broiled beef topped with sizzling bacon, Pepper Jack cheese, deliciously spicy jalapenos, angry onions and our signature angry sauce. It’s the WHOPPER® that bites back. http://www.bk.com/en/us/menu-nutrition/category1/menu-item2005/index.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Onko kukaan tutustunut Partioaitan hampurilaisvalikoimaan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Mä rakastan hesen hamppareita just majoneesin takia monethan ei kuulemma niistä tykkää... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Mä rakastan hesen hamppareita just majoneesin takia monethan ei kuulemma niistä tykkää... Komppaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Nyt reissussa on jälleen ollut pariin otteeseen mahdollisuus puraista "Kunkkulan" Whopperia. Sitä puriessa ei kyllä tule mäkkiä eikä heseä ikävä. Tuli tässä männäviikolla oikein erikseen katseltua sitä purtavaa, ja erikosplussat Whopper saa rapeasta salaatista, sipulista ja tomaatista. Mäkkärin ja hesen salaatit kun ovat joko kaameaa silppua tai vetistä moskaa siellä leipien välissä. Ja kyllä grillattu pihvi aina paistetun maussa voittaa 8) Äkkiä nyt vaan niitä Kunkkuloita Suomeenkin! Olen vähän toista mieltä, Saksassa tuli syötyä pariin otteeseen Burger Kingissä, ja mä en tykännyt pihvin mausta. Muuten mahtavia purilaisia, mutta pihvin vaihtaisin jos voisin. Mäkki on paras, ja El Maco paras Burgeri. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Oiskohan McDonald's? Ei taida kyllä suurta eroa olla kummankaan välillä. Yleensä tulee mentyä siihen, mikä on lähimpänä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Täällä Pietarissa löytyy nykyään myös Carl's Junior. Aivan mahtavia burgereita.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Sampan grillillä Kauhavalla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Sampan grillillä Kauhavalla Siellä juustokin on JUUUUUSTOA ja sitähän muuten sitten riittää Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Olen vähän toista mieltä, Saksassa tuli syötyä pariin otteeseen Burger Kingissä, ja mä en tykännyt pihvin mausta. Muuten mahtavia purilaisia, mutta pihvin vaihtaisin jos voisin. Ihmettelen kyllä kuka niistä kuivista palaneista pihveistä voi pitää kun se tuntuu kuuluvan reseptiin että pihvi poltetaan pilalle. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Veskari grillin kokolihakerroshampurilainen Savonlinnassa. Oon monesti reissuilla vienyt kavereita sinne ja kaikki sanoo annoksen jälkeen ettei ole koskaan syönyt parempaa hampurilaista! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2009 Camel Burger - miehille jotka kulkevat omia polkujaan http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1718945 Eläinoikeusjärjestöt suuttuivat suunnitelmista popsia kamelit vaalean leivän välissä. - Jos minä olisin kameli, ottaisin mieluusti luodin päähäni, kuului Canberran yliopiston Peacockin perustelu uutistoimisto AP:lle. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 Parhaat ikinä syömäni hampurilaiset olen tehnyt itse sämpylöistä lähtien Parhaat "teolliset" hampurilaiset saa mielestäni Lahden Amarillosta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla