Jani Salo

Nettiyhteytesi kotona ?

42 viestiä aiheessa

Soneran ADSL 512/512. Tämän tästä joutuu soittelemaan valituspalveluun, kun yhteydet pätkii ja Soneran päässä portit (en minä) on jumissa.

Oletko varmistanut, ettei sulla ole palomuuri konffattu blokkaamaan kaikki Portit? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se taitaa vaan olla Soneran päässä se vika. Vanhemmillani on ollut käytössä Soneran dsl yhteys noin 2v ja aina on ollut yhteydessä ongelmia. Muutamaan otteeseen kuulemma on ollut yhteys poikki 2 päivää :( Vanhemmat ovat kyllä vakavissaan siirtymässä Baanaan. No onhan se Baana minulla ollut käytössä kolmisen vuotta ja ongelmia ei ole ollut vielä ollenkaan. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OPOY 8/1

Eli 8 megaa kotio, mega ulos...

- J

ps. Seuraavaksi tulee sitten joku keskustan asukeista leveilemään 10-megasten VDSL yhteyksien kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taloyhtiön tarjoama 1Mbps HomePNA on käytössä Joensuussa ja Pyhäsalmessa viikonloppuvierailuja varten Surinan 512/512 ADSL...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OPOY 8/1

Eli 8 megaa kotio, mega ulos...

- J

ps. Seuraavaksi tulee sitten joku keskustan asukeista leveilemään 10-megasten VDSL yhteyksien kanssa.

Mun mielestä kaikki Oululaiset leveilee niiden nopeilla yhteyksillä. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä kaikki Oululaiset leveilee niiden nopeilla yhteyksillä. :-[

Moikka. :)

Annetaan leveillä eikä olla moksiskaan. Kato, pitäähän niilläkin raukoilla jotain leveilynaihetta olla. ;D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onkos muuten Harri sulla se ilman NATteja

Nyt on NATTI taas käytössä. Välillä oon konffannut zyxelin sillaksi, kun on ollu tarvetta julkiselle osoitteelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se on normaalikäytössä lopultakin herttaisen yhdentekevää vielä nykyään, onko se yhteys 512 kb/s vai 10 Mb/s. Pääasia että se on aina auki ja kiinteähintainen. Tuleehan ne Linuxin CD-imaget Funetista tietty mukavan vauhdikkaasti kymppimegaisella, mutta eipä muuta tule mieleen, missä tuo oikein kauheasti auttaisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ADSL 1024/512 Satakunnan Puhelin / DNA

Toimitusjohtaja perskele huomasi vuodenvaihteessa että minun nettiyhteys oli liki 3 kertaa kalliimpi kuin hänen :P ...piti nopeus puolittaa, nyt on vaan pikkasen kailliimpi ;D

Nyt täällä on hinnoiteltu uudestaan 2048/512 yhteyden hinta, 69€/kk eli jos olisin pari kuukautta ollut kädet ristissä nopeuden puolituksen suhteen, asia olisi hinnan puolesta tullut itsekseen kuntoon....pitäs vissiin oppia vielä pikkasen ittepäisemmäksi :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka. :)

Annetaan leveillä eikä olla moksiskaan. Kato, pitäähän niilläkin raukoilla jotain leveilynaihetta olla. ;D ;D

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista ;D

Opoyn 8/1 ADSL kun ei tuota 10/10 VDSL:ää saa vielä tänne. Kuulemma viimeisessä vaiheessa tulee tämä meidän asuinalue tuon VDSL:n piiriin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ADSL 256/128kb/s

Sonera on luvannut nopeuden kohoavan 512kb/s, mutta eipä oo näkyny >:(:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ADSL 256/128kb/s

Sonera on luvannut nopeuden kohoavan 512kb/s, mutta eipä oo näkyny >:(:(

Missäs päin asustelet ja onko esim. Saton asunto? Meillä nousi nopeus 256:sta 512:een pari päivää sitten. Aikaisemmin hinta oli 43e+8e(kaksisuuntaisen yhteyden lisämaksu). Lisämaksu poistui kokonaan ja perushinta tippui 35 euroon. Eli nyt on vain 35 euroa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missäs päin asustelet ja onko esim. Saton asunto? Meillä nousi nopeus 256:sta 512:een pari päivää sitten. Aikaisemmin hinta oli 43e+8e(kaksisuuntaisen yhteyden lisämaksu). Lisämaksu poistui kokonaan ja perushinta tippui 35 euroon. Eli nyt on vain 35 euroa.

Asun Iissä omakotitalossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elisan ADSL 1024/512 (omakaista). Pätkii jonkun verran, edellinen, Elisa ADSL Premium 512/512 ei monivuotisen uransa aikana pätkäissyt kuin muutaman kerran :) Mutta tää "halvempi" adsl on vaan sen verran halvempi, että sen kestää ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään