Jaakko Rissanen

Inttiin 07/08?

14 viestiä aiheessa

Kutsunnat olivat tänään, sijoitettiin Upinniemeen. Ihan mukavalta kuulostaa  :) Tietenkin vielä paperit Ilmavoimiin, josko sinne kelpuuttaisivat. Minkäslaisia kokemuksia teillä on Upinniemestä? Mihin hommiin siellä suosittelette hakeutumaan?

Erässä II/2007 (eli 9.7.07) olisi tarkoitus astella sisään kasarmialueelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KaiPr, II/07, Jääkärikomppania. Tuo siis varapaikkana josseivät hyväksy Tikkakoskelle ElSoon... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Mihin hommiin siellä suosittelette hakeutumaan?

Erässä II/2007 (eli 9.7.07) olisi tarkoitus astella sisään kasarmialueelle.

Veneenkuljettajat suosittelevat veneenkuljettajan hommia, laivalla olleet laivahommia. Näin oman kokemuksen mukaan.

Itse ajattelin vekuksi pyrkiä, kun palveukseen astun tammikuussa. Upinniemessä kun tulee muutenkin pyörittyä paljon, myös veneillä.

Huonon saapumiserän olet valinnut vene- tai laivapalvelusta ajatellen.

Varsinainen toimintakausi on sitten talvella, jolloin alukset ovat telakalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmavoimista kiinnostuneet pääkaupunkiseutulaiset, hyvä mahdollisuus tutustua Ilmavoimien ja Ilmasotakoulun koulutustarjontaan on Virtuaalitaivas 2006 -tapahtumassa 7.10.2006 Helsingin keskustassa: www.virtuaalitaivas.fi . Piipahtakaa, paikan päältä saa ohjeita ja neuvoja hakeutumisesta sekä palvelusvaihtoehdoista!

Ja tietysti Flight Simulator X kannattaa käydä ostamassa samaan syssyyn, hiirimattojen ja mukien kera!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaas vähän...II/08 saapumiserän palvelukseenastumispäivään pari viikkoa. Onko muita tulossa Vekaralle nurmiporaa leikkimään? Itse tälläisenä vanhana kehäraakkina menossa...ps. ei kasahuuteluja kiitosh... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvää ja mielenkiintoista vuotta sitten vaan! Mulla vielä 10 päivää ja sitten on 12 kuukauden taival ohi; tästä ajasta 7kk tuli vietettyä IlmaSK:ssa Tikkakoskella ja 5kk SatLstossa. Suosittelen  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaas vähän...II/08 saapumiserän palvelukseenastumispäivään pari viikkoa. Onko muita tulossa Vekaralle nurmiporaa leikkimään? Itse tälläisenä vanhana kehäraakkina menossa...ps. ei kasahuuteluja kiitosh... ;D

Onnittelen pääsystä vekaralle :) Ite pääsin pois sieltä heinäkuussa 2006 ja vietin 12kk KymJP:n 1. PsJK:ssa eli juurikin panssarijääkäripuolella.. Suosittelen vaunuhommia :) kokemusta on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on CE-luokan ajokortti siviilissä joten aselajista tuskin tarvii edes keskustella.

eli ilmeisesti käsitin väärin, kun nurmipora tarkoittaa yleisesti jääkäriä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tikkakoskelle ollaan menossa...II/08

Heheh. Siellä omat AUK:n kurssikaverit sit komentamassa sinua.  :) Itse kävin Johtokeskus AUK:n siellä ja nyt loppu puoli vuotta toimin Karjalan Lennostossa. Suosittelen muuten kyseistä aukkia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään