Ville Elomaa

Ohjaamo-DVDitä Euroopasta?

7 viestiä aiheessa

Sattuisiko kukaan tietämään mitään hyvää Euroopassa toimivaa saittia, josta saa ohjaamovideoita?  ???

Kaikki mihin sattumaltakaan törmäsin ovat Jenkeissä. Esimerkiksi MyPilotStore on hyvä, mutta eivät lähetä

rapakon taakse kuin vähintään 50$ arvoisia tilauksia ja sillloin taas menee EU:n tullirajat rikki ja hinta alkaa olla kova.

Sitä paitsi lähetyskulut Jenkeistä ovat helposti tosi isot.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos käynyt Aviation shopissa Helsingissä? Siellä on ainakin jotain ohjaamo-DVD:itä...siellä oli myös muita ohjaamo-dvd:itä, kuin nuo tuolla Aviation shopin sivuilla mainitut...ainakin oli silloin, kun minä siellä kävin (siitä on tosin jo aikaa).  :)

http://www.aviationshop.fi/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos käynyt Aviation shopissa Helsingissä? Siellä on ainakin jotain ohjaamo-DVD:itä...siellä oli myös muita ohjaamo-dvd:itä, kuin nuo tuolla Aviation shopin sivuilla mainitut...ainakin oli silloin, kun minä siellä kävin (siitä on tosin jo aikaa).  :)

http://www.aviationshop.fi/

Olen kyllä ja katsonut heidän saittiaankin. Ongelma vain on, että tuolla on käytännössä vain muutama video myynnissä. Paikan päällä tosin en ole pitkään aikaan ollut,

että jos nuo sivut ei ole ajan tasalla niin siitä en osaa sanoa. Ehkä pitää poiketa huomenna tuolla.

Kiitos Esa linkistä tuonne aviationmegastoreen. Se vaikuttaa oikein hyvältä. Tosin osaavat hekin näköjään laskuttaa toimituksesta ihan olan takaa.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsokaapas muuten näitä kahta: video1, video2.

Vaikuttavat ihan samalta, jopa kustantaja on sama, mutta toisessa on tunti enemmän tavaraa. Kummallista.

Edit: Ahaa, ettei vain olisi lipsahtanut väärä teksti tuohon Hello MD 90 kohdalle...

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään