Tero Poutia

SpeedFan ja mahdollinen buuttaus Win XP:ssä

3 viestiä aiheessa

Onkohan mahdollista saada tuota SpeedFan ohjelmaa latautumaan automattisesti kun Win XP buuttaa? Itse ohjelmasta en ole löytänyt mitään kohtaa jolla tuon saisi suoraan toimimaan. Voinko laittaa esim winukan autoexec.bat:iin suoraan komennon speed.exe vai miten kannattaa menetellä?

Speedfan on ohjelma joka automaattisesti säätelee tuulettimien pyörimisnopeutta lämpötilojen mukaan. Vaikka mulla onkin suht hiljainen kone niin pieni "tuunaus" on aina paikallaan  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos riittää, että ohjelma pyörii kun olet kirjautuneena, kopioi sen käynnistyskuvake oman käyttäjätilisi Käynnistä-valikon Käynnistys-kansioon. Jos haluat sen pyörimään itsenäisenä prosessina silloinkin kun et ole kirjautuneena, lisää ohjauspaneelin Ajoitettuihin tehtäviin tehtävä, joka käynnistää ohjelman tietokoneen käynnistyessä. Tämä tapa ei ole välttämättä hyvä, mikäli ohjelman pitää kommunikoida käyttäjän kanssa ja se on suunniteltu käyttäjänä ajettavaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees, mulle riittää ihan tuo että pyörii kun oon kirjautuneena. Kiitos neuvosta, täytyykin heti kokeilla kun pääsee kotikoneelle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään