Kirjoitettu Syyskuu 20, 2006 Tällaista tänään, pientä ketjua taas pukkaa ja tässä itse kuvat: Aluksi hyvästä kelistä. TF-FII, lensi Blue1:lle lentoja [ attachment removed / expired ] Kiva valo 8) OH-LZD [ attachment removed / expired ] Vähän vanhempi kuva löytyi kevättalvelta.. SE-KXP [ attachment removed / expired ] Ja nyt ne harmaat kuvat, harmi kun säitä ei voi itse hallita OH-OTL [ attachment removed / expired ] Teutonipohjakuvaa! OH-LVE [ attachment removed / expired ] Sitten vähän harjoittelin pannailua ja tulos tässä: [ attachment removed / expired ] .. ja tässä. OH-LXM [ attachment removed / expired ] Kiva tähti tuli [ attachment removed / expired ] - HK Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2006 Hyvä laatusta settiä. Kiitosta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2006 Sitten vähän harjoittelin pannailua ja tulos tässä: Ei minusta ollenkaan hassumpi tulos Ja muutenkin kelpotavaraa taas Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 23, 2006 Teutonipohjakuvaa! OH-LVE [ attachment removed / expired ] Näyttääpä massiiviselta tuo bussi! Nuo pannaus-kuvatkin olivat hienoja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 23, 2006 Ja nyt ne harmaat kuvat, harmi kun säitä ei voi itse hallita OH-OTL Valitse "user defined weather" sori, oli ihan pakko Mutta, hienoja kuvia! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla